رئیس پژوهشگاه رویان در مراسم رونمایی از سردیس برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) ۲۰۱۹:

دستاوردهای علمی حاصل فرهنگ کاری و جنبش نرم‌افزاری است

تهران (پانا) - رئیس پژوهشگاه رویان با اشاره به دستاوردهای علمی بیان کرد این دستاوردها حاصل فرهنگ کاری و جنبش نرم‌افزاری است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردهای علمی حاصل فرهنگ کاری و جنبش نرم‌افزاری است

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی جایزه مصطفی(ص)، عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در مراسم رونمایی از سردیس­های برگزیدگان سومین دوره جایزه مصطفی(ص) روز یکشنبه (۱۱آبان) در پارک فناوری پردیس با اشاره به جایگاه علم و عالم در جهان اسلام گفت: دستاوردهای دانشمندان از جمله دکتر حسین بهاروند حاصل لطف الهی، همراهی تیم خوب و تشکیل زیست بوم مناسب در کشور است.

وی که در مورد جایگاه علمی دکتر حسین بهاروند از محققان پژوهشگاه رویان در زمینه سلول‌های بنیادی و یکی از برگزیدگان سومین دوره جایزه مصطفی(ص) صحبت می کرد، ادامه داد: بهاروند با تلاش ­هایی که کرده، نام محقق مسلمان را در جامعه برجسته کرده است.

شاهوردی گفت: بهاروند هم در بحث اخلاقی و هم علمی، جایگاه برتر را کسب کرده است؛ دستاوردهایش هم تربیت نیروی انسانی، محققان و دانشجویانی است که به جامعه اهدا کرده است.

رئیس پژوهشگاه رویان گفت: امروزه بیش از ۵۰۰ رده سلولی را با تیم ­های کارشناسی تربیت شده توسط دکتر بهاروند در پژوهشگاه رویان نگهداری می­ کنیم که حاصل تربیت نیروی انسانی توسط وی است.

شاهوردی تصریح کرد: دستاوردهای علمی در حاصل یک فرهنگ کاری و جنبش نرم­ افزاری است که جوانان آن را دنبال کردند؛ زیرا فضای معنوی برای رشد جوانان مهیا شد.

در همین راستا امروز سردیس پنج برگزیده سومین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) شامل آقایان اوگور شاهین از ترکیه، علی خادم حسینی از ایران، عمران اینان از ترکیه، حسین بهاروند از ایران و محمد عبدالاحد از ایران در بوستان دانشمندان پارک فناوری پردیس با حضور مهدی صفاری‌نیا مدیر بنیاد مصطفی(ص) و رئیس پارک فناوری پردیس و دیگر همراهان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار