واعظی: بیانات رهبر انقلاب از باب‌شدن یک رفتار ناصواب جلوگیری کرد

تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با قدردانی از حمایت اخیر رهبر معظم انقلاب از دولت، فرمایشات ایشان را فصل‌الخطاب دولت و همه‌گروه‌های سیاسی دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
واعظی: بیانات رهبر انقلاب از باب‌شدن یک رفتار ناصواب جلوگیری کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود واعظی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی در زمینه ضرورت حفظ حرمت و جایگاه رئیس‌جمهور و دولت گفت: بیانات معظم‌له مثل همیشه بسیار روشنگر، صریح و راهگشا بود. با توجه به اینکه متاسفانه فضای توهین و هتک حرمت دولت و شخص رئیس‌جمهور در سکوت و انفعال مراجع مسئول در حال باب شدن بود، بیانات ایشان بسیار بموقع بود و از رویه شدن این رفتار ناصواب جلوگیری کرد.

رییس دفتر رییس‌جمهور افزود: اگرچه خطاب مستقیم رهبر انقلاب اسلامی در بیانات روز گذشته به هتاکان و توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور بود،‌ اما در حقیقت تذکر ایشان، فصل‌الخطابی برای همه گروه‌های سیاسی و مسئولان است تا در روزهایی که کشور بیش از همیشه به وحدت و انسجام محتاج است،‌ ذهن مردم را با حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد آزار ندهیم و در مسیر اداره کشور - که این روزها به دلیل ابتلاء به بحران کرونا و تحریم‌های بی‌سابقه، دشوارتر از همیشه است- اخلال ایجاد نکنیم.

وی اداره کشور در شرایط بسیار دشوار فعلی را نیازمند مشارکت و یاری همه ارکان و نیروها دانست و ابراز امیدواری کرد که همه اعم از مسولان ،صاحبان تریبون‌، گروه ها و کنشگران عرصه سیاست و فعالان رسانه ای با سرلوحه قراردادن بیانات اخیر رهبر انقلاب در گفتار و کردار؛‌ در راستای وحدت و انسجام ملی حرکت و به دستگاه اجرایی در اداره کشور کمک کنند.

واعظی خاطرنشان کرد: با توجه حداکثری به منویات رهبر انقلاب و عمل به توصیه ایشان در زمینه وحدت و انسجام ملی، انشاءالله خواهیم توانست با هم‌افزایی، هم‌فکری و همدلی از شرایط خطیر فعلی با مشکلات کمتری عبور کنیم و راستای حل مسائل مردم بکوشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار