امیری: تعدادی از نمایندگان رئیس‌جمهوری را هدف قرار داده‌اند

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با بیان این که در شرایط امروز کشور به اتحاد و انسجام نیاز داریم، گفت امروز ما به همکاری قوای دیگر، نیروهای مسلح و به هدایت رهبر انقلاب اسلامی به‌ شدت نیازمند هستیم و امیدواریم با درک شرایط همه در کنار یکدیگر قرار بگیریم.

کد مطلب: ۱۱۳۲۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
امیری: تعدادی از نمایندگان رئیس‌جمهوری را هدف قرار داده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره روابط دولت با مجلس و بحث استیضاح رییس‌جمهوری اظهار داشت: رییس‌جمهوری بارها بر تعامل قوا به ویژه بر ارتقای تعاملات مجلس و دولت تاکید کرده‌اند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با بیان اینکه ما با کلیت مجلس هیچ مشکلی نداریم، افزود: در مجلس تعداد انگشت شماری از نمایندگان هستند که گاهی از الفاظ و عباراتی استفاده می‌کنند که زیبنده نظام جمهوری اسلامی و نماینده مجلس نیست که ما این موارد و گله‌مندی‌هایمان را به رییس مجلس اعلام کردیم.

امیری تصریح کرد: در شرایطی که نظام جمهوری اسلامی از طرف هیات حاکمه آمریکا به شدت تحت فشار است و ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار به سر می‌بریم و دشمنان هر روز سعی می‌کنند که عرصه را بر ما تنگ‌تر کنند، تعداد انگشت‌شماری از نمایندگان دولت و آقای رییس‌جمهوری را به عنوان رییس قوه مجریه به عنوان هدف قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: بنابر این حتی بحث طرح استیضاح رییس جمهوری در چنین شرایطی، جز خوشحالی دشمنان و هیات حاکمه نابخرد آمریکا، هیچ آثار مثبتی را به دنبال ندارد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: من از دوستانی که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی موضوع استیضاح رییس‌جمهوری را به بحث گذاشتند و امضاهایی که جمع شده بود را از دستور کار خارج کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم. اقدام نمایندگان کاملا منطبق با مصالح کشور است و اگر دقت کنیم می‌بینیم که ما در این شرایط نیاز به اتحاد و انسجام داریم.

امیری عنوان کرد: امروز هم آقای رییس‌جمهوری در جلسه دولت مجددا اظهار کرد که به همکاری قوای دیگر، نیروهای مسلح و به هدایت رهبر انقلاب اسلامی به‌شدت نیازمند هستیم و امیدواریم با درک شرایط همه در کنار یکدیگر قرار بگیریم تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم و خدای نکرده در جهتی که خواست دشمنان که همان ایجاد تفرقه، نقار و شقاق و حاشیه است، پرهیز کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار