پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شناسایی پیکر مطهر دانش آموز شهید چمبری

یاسوج (پانا) - شهید علی چمبری دانش آموز بسیجی متولد سال ۱۳۴۲ از توابع بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد بود که طی روز هشتم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر مجروح و سپس مفقودالاثر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شناسایی  پیکر مطهر دانش آموز  شهید چمبری

پیکر مطهر این شهید پس از گذشت ۳۷سال در عملیات جدید تفحص شناسایی شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۲۳مهرماه از روبروی سپاه پاسداران بهمئی به سمت روستای محل تولد در منطقه چم شهرو از توابع کت در فاصله ۱۵کیلومتری مرکز شهرستان بهمئی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

گفتنی است که شهید چمبری متولد روستای "چم شهرو" از توابع حوزه "کت" بخش مرکزی شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد است. پدر و مادر شهید بعد از سال‌ها چشم انتظاری دار فانی را وداع گفتند.

پیام تبریک و تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حسین کلانتری با انتشار پیامی شناسایی پیکر مطهر شهید والامقام چمبری را گرامی داشته و شهادتش را به خانواده معزز آن شهید و عموم مردم غیرتمند استان تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است؛

بسم رب‌الشهداء والصدیقین

وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ. سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ. وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها

عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای پاسداری از ارزشهای اسلامی و حفظ کشور تمام قد در مقابل دشمنان ایران عزیز ایستادگی کردند. پر واضح است که تا پای جان ایستادن هنر مردان خداست.

اینجانب، بازگشت مظلومانه اما افتخارآفرین پیکر مطهر و جاودانه دانش آموز شهید، علی چمبری که پس از سی و هفت سال فراق، در غیاب پدر و مادرش که آرزوی بازگشت پیکر مطهر فرزند خود را داشتند، به مردم شریف، شجاع، انقلابی و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه مردم غیور و شهید پرور شهرستان بهمئی و خانواده صبور این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند قادر و متعال برای آن عزیز سفر کرده محشور شدن با شهدای مظلوم کربلای حسینی و برای خاندان مکرم اجر جزیل مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار