اهدای 2 سری جهیزیه و 1هزار و 320 بسته معیشتی و نوشت افزار توسط کانون بسیج فرهنگیان دزفول+نماهنگ

دزفول(پانا)-معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول از آغاز پنجمین مرحله کمک مومنانه کانون بسیج فرهنگیان دزفول با حضور سرپرست فرمانداری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در قالب طرح لبخند رضایت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دزفول، رضا محمدی خباز پیش از ظهر امروز سه شنبه 22مهر 99 در تشریح این خبر گفت: امروز همزمان با سراسر استان طرح لبخند رضایت با حضور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول و با همکاری بسیج فرهنگیان شهرستان دزفول برگزار شد.

او در همین خصوص افزود: با همت گروه های جهادی شهید عبدالحسین کیانی و شهیده عصمت پورانوری وابسته به کانون بسیج فرهنگیان دزفول، 2 سری جهیزیه و 1 هزار 320 بسته معیشتی و نوشت افزار به نیازمندان اهدا شد.

محمدی خباز در همین رابطه گفت: این بسته ها شامل 313 بسته لوازم تحریر،800 بسته بهداشتی،72 کیسه برنج و 140 بسته معیشتی، به همراه 2 سری جهیزیه می باشد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان از کلیه فرهنگیان دزفول به خصوص فرهنگیان بسیجی و گروه های جهادی که با تلاشی وصف نشدنی در راستای جمع آوری کمک های مومنانه همت گماشتند، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار