رئیس کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد:

بازرسی و نظارت بر دستگاهها ، امری لازم و ضروری است

زنجان (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در پنجمین جلسه شورای قضایی استان که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور در اداره کل بازرسی استان زنجان برگزار شد تأکید کرد، بازرسی و نظارت بر دستگاه‌ها امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۲۹۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بازرسی و نظارت بر دستگاهها ، امری لازم و ضروری است

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی ضمن تبریک این روز و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای اعضای شورای قضایی استان و کارکنان اداره کل بازرسی استان زنجان گفت: الحمدلله سازمان بازرسی استان زنجان در انجام ماموریت های سازمانی توفیقات بسیار خوبی کسب کرده و در ارزیابی ادارات جزء ادارات برتر در اجرای برنامه ها بوده، بطوریکه در این سازمان، 75 درصد برنامه ها از اول سال جاری تا مهرماه عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت یک ضرورت است افزود: توجه به نظارت و بازرسی در همه دستگاهها امری لازم و ضروری است و اسلام نیز به این موضوع توجه و توصیه کرده است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: باید تلاش کنیم فاصله ارتکاب جرم در دستگاههای دولتی و رسیدگی ها را کم کنیم و مجازات باید قاطع و سریع باشد تا دیگران نسبت به ارتکاب فساد تجری پیدا نکنند.
رئیس شورای قضایی استان تاکید کرد: یکی از اولویت های سه گانه قوه قضاییه مبارزه با فساد است. آنهم مبارزه بی امان که توجه به این مهم باید در دستور کار همه دستگاهها قرار بگیرد.
وی گفت: مبارزه با سوء جریان در دستگاههای دولتی و فساد با جدیت و روحیه جهادی و انقلابی دستور کار قرار گیرد.
این مقام مسول تاکید کرد: فرایند رسیدگی به جرم فساد بایستی کوتاه باشد و بلافاصله پس از کشف جرم و تشکیل پرونده در دادسرا فورا رسیدگی و حکم نیز اجرا گردد تا اثر برخورد و بازدارندگی اقدامات مضاعف شود.
در این ابتدای خمسه جلسه سرپرست سازمان بازرسی استان گزارشی از عملکرد 6 ماهه سازمان ارائه و در پایان نیز ساختمان یگان حفاظت اداره کل بازرسی استان زنجان نیز افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار