در پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری کشوری؛

دانش آموزان با نیاز های ویژه زنجان افتخار آفریدند

زنجان (پانا) - دانش آموزان با نیازهای ویژه زنجان باردیگر توانستند در مسابقات کشوری بدرخشند وبا کسب مقام های برتر افتخاری دیگر را برای استان رقم بزنند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان با نیاز های ویژه زنجان افتخار آفریدند

فاطمه باغبانی رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با اعلام این خبر، افزود: ایران همیشه مهد پرورش اندیشمندان و هنرمندان وارسته با اندیشه ای بلند بوده است و در این میان منطقه عزیز ما جان به داشتن فرزندانی فکور ،دانشمند و هنرمند که در دامن پر مهر خویش پرورانده مفتخر بوده است.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان گفت: با اعلام نتایج پانزدهمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری کشوری، دانش آموزان با نیازهای ویژه زنجان موفق به کسب یک مقام دوم کشوری و یک مقام ششم در مرحله کشوری مسابقات شدند.

وی تصریح کرد: مشارکت دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی و برنامه های غیر درسی، روحیه نشاط و امید، افزایش سرانه مطالعه، توسعه کارگروهی، تحمل و مدارا، شنیدن اندیشه های مختلف و مخالف را در ضمیر آنها پرورش می دهد.

باغبانی اظهارداشت: فرصت را غنیمت شمرده و به دانش آموزان عزیز، خانواده ایشان ومجموعه آموزش وپرورش استثنایی استان تبریک عرض می‌کنم و از همت بلند همه مدیران، معلمان و مربیان مدارس و تمامی دست اندرکاران که این موفقیت ها حاصل تلاش جمعی آنها است ،سپاسگزاری خویش را ابراز می نمایم.

لازم به ذکر است اسامی دانش آموزان برگزیده پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری کشوری به شرح زیر است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار