در بازدید از مدارس استان قزوین؛

امانی: در کنار آموزش مجازی باید ارتباط معلم و دانش‌آموز در کلاس‌های حضوری حفظ شود

تهران (پانا) - ‌دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد آموزش حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی اولویت اصلی نظام تعلیم و تربیت است ولی در کنار آن آموزش‌های غیرحضوری از طریق شبکه شاد، تلویزیون و فضای مجازی هم ارائه می‌شود که دانش‌آموزان می‌توانند نحوه آموزش خود را انتخاب کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
امانی: در کنار آموزش مجازی باید ارتباط معلم و دانش‌آموز در کلاس‌های حضوری حفظ شود

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، روز یکشنبه ۶ مهرماه محمود امانی دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش به همراه حسنعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین از سه واحد آموزشی رضوان، عفاف و دبیرستان نمونه دولتی علامه جعفری ناحیه 1و2 بازدید کرد.

امانی در این بازدید و در گفت و گو با معلمان از نحوه تدریس حضوری و غیرحضوری آنان آگاهی یافت و همچنین در این بازدید مشکلات شبکه شاد را بررسی کرد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: استان قزوین در رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مدارس و تولید محتوای آموزشی بسیار موفق عمل کرده است.

امانی با اشاره به اولویت آموزش حضوری، افزود: آموزش حضوری با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی اولویت اصلی نظام تعلیم و تربیت است ولی در کنار آن آموزش های غیرحضوری از طریق شبکه شاد، تلویزیون و فضای مجازی هم ارائه می شود که دانش آموزان می توانند نحوه آموزش خود را انتخاب کنند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اضافه کرد: وضعیت کنونی در کنار مشکلات ایجاد شده توانسته شرایطی را فراهم کند تا معلمان در کنار یکدیگر قرار گرفته و با تبادل تجربه به کیفی سازی تدریس کمک کنند.

وی در ادامه افزود: در این وضعیت خوشبختانه کار گروهی تقویت شده و دیوارها برداشته شده و توانایی ها بروز کرده، امروز در تولید محتوا کارهای ارزشمندی صورت گرفته است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در ادامه گفت: در کنار آموزش مجازی حتما باید ارتباط معلم و دانش آموز با کلاس های حضوری برقرار شود تا این ارتباط عاطفی بتواند به انگیزه بیشتر در تربیت و علم آموزی کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار