مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

تلاش داریم مشکلات مربوط به تعاونی‌های مسکن در استان حل شود

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تلاش داریم تا مشکلات مربوط به تعاونی‌های مسکن در استان زنجان حل شود.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش داریم مشکلات مربوط به تعاونی‌های مسکن در استان حل شود

محمدرضا یوسفی در جلسه بررسی مشکلات تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، عنوان کرد: این تعاونی در سال 68 به منظور تامین مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تاسیس شده است که متاسفانه به دلیل برخی سومدیریت‌ها و اختلاف میان شرکت و پیمانکار، پروژه به مدت 15 سال متوقف بوده است.
وی افزود: خوشبختانه با مذاکره با طرفین پروژه دوباره جان گرفته و در حال ساخته شدن است و حدود هزار نفر با شرکت برای تحویل واحدهای آپارتمانی قرارداد بسته‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: متاسفانه برای چهار پروژه از 9 پروژه این تعاونی مشکلاتی ایجاد شده است که یکی از مهم‌ترین آن عدم تفکیک حساب برای هر پروژه به صورت جداگانه است.
یوسفی یادآور شد: به دلیل آنکه درآمد برخی پروژه‌ها در دیگر پروژه‌ها هزینه شده که خلاف ماده 61 اساسنامه خود شرکت بوده، نیاز به حسابرسی وجود داشت که هیئت مدیره ملزم به انجام آن شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پایان دوره بازرس و نزدیکی پایان دوره کاری هیئت مدیره احتیاج به برگزاری مجمع عمومی تعاونی است که به دلیل شیوع ویروس در حال حاضر منحوس کرونا این امکان در صورت موافقت دانشگاه علوم پزشکی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در خاتمه تاکید کرد: ما تلاش داریم با همکاری نهادهای مرتبط برای حل مشکلات این تعاونی راه‌حل‌های عملیاتی تهیه و اجرا کنیم تا اعضا صاحب مسکن شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار