احمدی لاشکی: از توجه به سلامت فرهنگیان غافل نشویم

تهران (پانا) -احمدی لاشکی، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با حضور در مدرسه دخترانه آسیه منطقه14 و دیدار با فرهنگیان این منطقه از توجه به سلامت فرهنگیان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
احمدی لاشکی: از توجه به سلامت فرهنگیان غافل نشویم

احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در سخنان خود در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه 14 گفت: برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نیازمند تدابیر ویژه ای هستیم. حرف اول و آخر ما سلامت فرهنگیان و دانش آموزان است ولی نباید به این بهانه آموزش را تعطیل کنیم.

احمدی لاشکی ادامه داد: در حال حاضر و باتوجه به شرایط کشور، رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار مهم است و باید از سلامت فرهنگیان و دانش آموزان عزیز مراقبت کنیم و نباید از توجه به این نکته غافل شد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: این درست است که برای شناخت و ارتباط گیری موثر معلم و دانش آموز نیازمند برگزاری کلاسهای محدود حضوری هستیم ولی باید کلاس های آنلاین بسیار جدی گرفته شوند. با توجه به این نکته که شاید مناطق محروم و کم برخوردار کشور در برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی دچار مشکل شوند، در کنار شبکه شاد با هماهنگی های به عمل آمده با صدا و سیما و بسته های آموزشی که مدارس در اختیار دانش آموزان شان قرار می دهند، سعی کردیم تا حدودی این مشکل را برطرف کنیم.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با شروع سال تحصیلی کیفیت خدمات رسانی در شبکه شاد را ارتقا ببخشیم.

*فاطمه آبروش، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار