بازدید وزارتی از مدارس شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا) - معاون مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از حوزه ستادی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزارتی از  مدارس شهرستان امیدیه

صبح امروز در راستای نظارت بر فعالیت های مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و مسائل بهداشتی، باقری معاون مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش، علی بلاسم کارشناس مسئول نماز و قرآن و عترت اداره کل و ولی الله شیروان کارشناس ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از مدارس شهرستان امیدیه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید معاون مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش با هیئت همراه خود از مدارس ( دبیرستان شاهد مائده، دبیرستان شاهد فرهنگیان، ابتدایی شهید رحیمی و شهید پاچیده ) شهرستان امیدیه بازدید و فعالیت های این واحدهای آموزشی در محورهای مختلف را ارزیابی کرده و با مدیران مدارس و معلمان در این خصوص گفتگو کرد.

در جریان این بازدید باقری با تشکر از تلاش کلیه فرهنگیان در راستای پیگیری برنامه‌های بازگشایی مدارس از نحوه تشکیل کلاسهای درس به صورت گروه بندی و حضور نوبتی( زوج و فرد) دانش‌آموزان و کیفیت رعایت امور بهداشتی و استفاده تمامی کادر اجرایی، دانش آموزان مدارس، معلمان از ماسک و تشکیل شورای مدرسه و همچنین اطلاع رسانی به خانواده ها تشکر کرد.

او افزود: مطابق شیوه نامه بازگشایی مدارس استمرار آموزش حضوری و غیرحضوری دانش‌آموزان با توجه به وضعیت های مختلف شهرستان در عملیات برنامه تحصیلی سال تحصیلی۱۴۰۰- ۱۳۹۹ است و در زمان غیر حضوری آموزش باید از طریق برنامه شاد برگزار شود و حضور معلمین مدارس مطابق برنامه هفتگی الزامی است.

او در پایان با اشاره به برنامه بازدید از فعالیتهای واحدهای آموزشی، وضعیت مدارس و رعایت پروتکل های بهداشتی وحضور معلمین و فعالیت های آنان را مطلوب ارزیابی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار