معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

دانش‌آموزان پیشتاز در بحران‌ها همیار دانش‌آموزان نیازمند باشند

تهران(پانا)- مراسم مهر عاطفه ها با حضور مسئولین استانی و منطقه‌ای و دانش آموزان آموزشگاه شاهد دکتر جعفر شهیدی بهارستان یک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پیشتاز در بحران‌ها همیار دانش‌آموزان نیازمند باشند

سیدمجتبی هاشمی در این مراسم گفت: طرح مهر عاطفه‌ها فرصتی است برای اینکه بیش از پیش به فکر هموطنان نیازمند باشیم. در شرایط شیوع بیماری کرونا خانواده ها بیشتر از گذشته در مضیقه اقتصادی قرار گرفتند در این موقعیت همه ما موظفیم به کمک افراد و خانواده ‌ای آسیب دیده از این بیماری بشتابیم و با توجه به اینکه بسیاری از آموزش‌ها از طریق فضای مجازی و تلویزیون انجام می‌شود برخی از دانش‌آموزان دسترسی به امکانات لازم برای دریافت این آموزش‌ها را ندارند؛ لذا دانش‌آموزان، خیرین و اولیای توانمند می‌بایست کمک کنند تا همه کودکان و نوجوانان دارای این امکانات شوند.

او با اشاره به اجرای رزمایش مواسات فرهنگیان و کمک‌های مومنانه در استان طی دو مرحله ادامه داد: با این برنامه مقادیر قابل توجهی اقلام نقدی و غیرنقدی در سطح استان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد و در راستای پویش ایران هم‌دل و مهر عاطفه‌ها نیز دانش‌آموزان،اولیا و خیرین می‌توانند هدایای نقدی خود را به حساب مدرسه واریز کنند تا با نظارت مدیر مدرسه و انجمن اولیا مربیان جهت تهیه موبایل،تبلت و لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند هزینه شود.

هاشمی تاکید کرد: از آنجایی که یاری و مهربانی یکی از منش‌های اخلاقی و رفتاری پیشتازان است؛ دانش‌آموزان پیشتاز می‌بایست برای کمک به همسالان نیازمند پیشقدم و جلودار باشند و در این زمینه بیشترین مشارکت و فعالیت‌ها را باید در مدارس تمام تشکیلاتی شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار