کدام دانش‌‌آموزان می‌توانند در وبینار آموزش فن‌بیان و سخنوری شرکت کنند؟

تهران (پانا) - به گفته مدیرمسئول باشگاه ملی جوانان پژوهشگر وبینار جامع کشوری آموزش فن‌بیان و سخنوری با رویکرد علمی روانشناسی برای نخستین بار در کشور به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر البرز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۴۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کدام دانش‌‌آموزان می‌توانند در وبینار آموزش فن‌بیان و سخنوری شرکت کنند؟

محمدرضا حقدوست پژوهشگر، مدرس، نویسنده و کارشناس‌مجری که مولف چهارعنوان کتاب در حوزه هنر و ادبیات و هم‌اکنون مدیرمسئول باشگاه ملی جوانان پژوهشگر است، مدرس این وبینار آموزشی به میزبانی دانشگاه پردیس امیرکبیر البرز خواهد بود.

وی در گفت‌وگو با پانا گفت: «از جمله مباحث این وبینار آموزشی می‌توان به مروری اجمالی بر ادبیات محاوره‌ای، واکاوی آموزه‌های روانشناسی برای ارتباط موثر در ادبیات فارسی، مروری بر زبان بیان، زبان بدن و زبان چشم، تحلیل عناصر تشکیل دهنده لحن و پاسخ به سه پرسش اساسی چگونه با مخاطب ارتباط مثبت برقرار کنیم؟ چگونه سطح تمرکز و یادگیری مخاطب را افزایش دهیم؟ چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش بدهیم؟ اشاره کرد.»

مدیرمسئول باشگاه ملی جوانان پژوهشگر ادامه داد: «این وبینار آموزشی ویژه دانشجویان، فرهنگیان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه است و عموم مردم علاقه‌مند نیز می‌توانند در وبینار آموزشی شرکت کنند. در پایان کارگاه نیز برای هنرجویان، گواهینامه حضور معتبر کشوری از طرف دانشگاه پردیس امیرکبیر البرز صادر می‌شود. شرکت در این وبینار آموزشی رایگان است.»

حقدوست درباره هدف از برگزاری این وبینار آموزشی گفت: «فرایند آموزش کشور در دوران کرونا با فصل جدیدی به نام‌ آموزش مجازی مواجه شده است و آموزش مجازی نقاط قوتی دارد که می‌توان با بهره‌گیری درست از آن، تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم. این وبینار آموزشی که برای استعلابخشی ارتباط موثر با رویکرد روانشناسی و واکاوی آموزه‌های اخلاقی در ادبیات فارسی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر البرز برگزار می‌شود قصد دارد تا با آموزش تکنیک‌های تخصصی به دانشجویان و فرهنگیان در حوزه فن‌بیان و سخنوری و افزایش سطح یادگیری مخاطب فرایند آموزشی را پربار تر کند.»

وبینار جامع کشوری آموزش فن‌بیان و سخنوری با رویکرد علمی‌روانشناسی که با هدف آموزش ارتباط موثر و ترویج ادبیات غنی پارسی در ارتباطات است در تاریخ ۸ مهرماه سال جاری همزمان با سالگرد گرامی‌داشت مولانا جلال الدین محمد بلخی در فضای اسکایپ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار