مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه:

تا کنون هیچ آماری از ابتلای دانش آموزان به ویروس کرونا در کرمانشاه نداشته ایم

کرمانشاه (پانا)- علی امرایی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه اظهار کرد اگر ما بخواهیم دانش آموزان در خانه بنشینند به گونه ای غارنشینی مدرن را ترویج کرده ایم و فرزندان ما با یک موبایل یا تبلت در خانه می نشینند و دچار مشکلات روحی و روانی خواهند شد که آسیبش قطعا کمتر از ویروس کرونا نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تا کنون هیچ آماری از ابتلای دانش آموزان به ویروس کرونا در کرمانشاه نداشته ایم

علی امرایی در گفت و گو با پانا، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: امنیت و آرامشی که امروز در شهر و مملکتمان داریم حاصل جانفشانی های خانواده های شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان است.

وی در ادامه ضمن تشکر از والدینِ دانش آموزان که در سال تحصیلی گذشته در کنار معلمان به آموزش فرزندانشان کمک کردند و در واقع همیار و همراه معلمان بودند، خواستار این شد در سال تحصیلی جدید با توجه به شیوع بیماری کرونا شاهد مشارکت بیشتر والدین در روند آموزش دانش آموزان باشیم.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مدارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پذیرای دانش آموزان است و هیچ جای نگرانی نیست، اما در عین حال خانواده ها در فرستادن فرزندانشان به مدارس مختار هستند.

او با اشاره به اینکه برای هر سه وضعیت قرمز، زرد و سفید برنامه ریزی شده،گفت: تاکنون محتواهای آموزشی زیادی جهت بارگذاری در فضای مجازی تولید شده و دانش آموزانی که نمی توانند به مدرسه بروند نگران آموزش نباشند.

علی امرایی خاطرنشان کرد: سیاست مقام عالی وزارت بر حضور دانش آموزان در مدارس بوده، زیرا که این امر موجب تربیت اجتماعی آنان و تجربه یادگیری خودمراقبتی و خود محافظتی خواهد شد.

مدیر اداره آموزش و پرروش ناحیه یک کرمانشاه اعلام کرد: تاکنون در سطح شهر کرمانشاه هیچ آماری از ابتلای دانش آموزان به ویروس کرونا نداشته ایم و حتی اگر یک نفر بر سر کلاس های درس حاضر شود، معلمان موظف به آموزش آنها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار