در سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

گفتمان مستمر بین ارکان نظام برای رفع نواقص ضروری است

تلاش فرمانداران در شرایط تحریم باید دوبرابر شود

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط فعلی که دشمن پشت سر بعضی افراد پنهان می‌شود و برخی اکاذیب را نشر می‌دهد بنابراین حتما ضرورت دارد گفتمان مستمر بین همه ارکان نظام وجود داشته باشد تا نواقص رفع و از خدمات ارائه شده دفاع شود.

کد مطلب: ۱۱۲۳۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان مستمر بین ارکان نظام برای رفع نواقص ضروری است

احمدعلی موهبتی امروز جمعه در سمینار یک روزه فرمانداران سیستان و بلوچستان اظهارداشت: گفتمان مستمر بین مسوولان استان در قالب چارچوب امر به معروف و نهی از منکر برای رفع نواقص و کمبودها لازم و ضروری است.

وی افزود: در شرایط فعلی دشمنان جمهوری اسلامی با تحریم‌های ظالمانه به کشور فشار می‌آورند چرا که نمی‌خواهند یک کشور مستقل روی پای خود بایستند و از منافع خود دفاع کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه دستگاه‌های دولتی باید وظایف ذاتی خود را انجام دهند و تذکر لازم به وقت مقتضی در چارچوب امر به معروف و نهی از منکر داده شود.

وی تصریح کرد: همه باید در چارچوب حق حرکت کنیم و خارج از آن گام برنداریم به این معنی که اگر کسی اشتباه کرد از آن دفاع نکنیم.

موهبتی خاطر نشان کرد: تلاش کردیم سند آمایش سیستان و بلوچستان را تدوین کنیم تا اولویت‌های استان مشخص و در چارچوبی خاص پیگیری شود.

و ی به برخی اکاذیب منتشر شده علیه نظام و دولت اشاره کرد و گفت: در جایی که حق نظام و خون شهدا پایمال شود سکوت نخواهیم کرد و دفاع از خدمات نظام و دولت را وظیفه خود میدانیم و در مقابل زیاده خواهی‌ها ایستادگی خواهیم کرد.

تلاش فرمانداران در شرایط تحریم باید دوبرابر شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: در شرایط بی‌سابقه تحریم‌های ظالمانه دشمنان قرار داریم و مردم در مضیقه هستند از فرمانداران انتظار داریم به صورت میدانی دو برابر وقت معمول کار کنند و در کنار مردم باشند.

علی زینی وند اظهارداشت: برای حل این مشکلات اقداماتی در سطح کلان انجام می‌شود که همان اقدامات را در بخش شهرستانی از فرمانداران انتظار داریم به همین دلیل در این سمینار تاکید کردیم فرمانداران بین مردم بروند و توزیع مواد ضروری و خوراکی، توزیع گاز مایع و تامین آب روستاها را مدیریت کنند.

روزه فرمانداران و بخشداران سیستان و بلوچستان با موضوع بررسی مسایل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان ‌و امام جمعه زاهدان، احمدعلی موهبتی استاندار، معاونان استاندار،مدیران‌کل ستادی استانداری و جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان در تالار امام رضا(ع) دانشگاه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار