جلسه کارگروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس شیروان تشکیل شد

شیروان (پانا) -در راستای سامان دهی و نحوه نظارت و ارزیابی بر سرویس های ایاب و ذهاب مدارس، کارگروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس شیروان تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس شیروان تشکیل شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان در این آیین گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا سرویس هاس حمل و نقل دانش آموزی با کاهش 50 درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی سرویس دهی می کنند.

علی ابراهیمیان افزود: قرارداد بصورت ماهیانه و در صورت خدمات کامل منعقد می شود، در غیر اینصورت بصورت روزانه هزینه ایاب و ذهاب پرداخت می شود.

وی بر شفافیت و ساماندهی مناسب سرویس مدارس به نحوی که امنیت و ایمنی دانش آموزان تامین و اعتماد و آرامش والدین تامین شود تاکید کرد.

در این نشست که با هدف سامان دهی سرویس ایاب و ذهاب مدارس، تعیین نرخ وسایط نقلیه و نحوه نظارت و ارزیابی کار این سرویس ها برگزار شد، اعضا در مورد مشکلات سرویس های مدارس در سال گذشته و ارائه پیشنهادات در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه بر اهمیت امر حمل و نقل دانش آموزان مدارس و شناسایی و تأیید صلاحیت اخلاقی و رفتاری رانندگان قبل از بازگشایی مدارس تأکید و اعلام شد رانندگان شخصی غیر از رانندگان سرویس ها باید گواهی صلاحیت رانندگی اخذ کنند و تنها خودروهای عمومی و کسانی که دارای گواهینامه هستند حق رانندگی سرویس ها را دارند و هم چنین صلاحیت رانندگی آن ها بایستی به تأیید مدیریت راهور شهرستان برسد و معاینه فنی معتبر و بیمه کامل سرنشین برای خودروها الزامی است.

کارشناس انجمن اولیاء و مربیان هم بر رعایت دستورالعمل استانی نقل و انتقالات دانش آموزان تاکید کرد و افزود: امسال با توجه به شرایط سرویس دهی با کمترین هزینه و با امنیت کامل جابه جایی دانش آموزان صورت بگیرد و دغدغه های اولیاء مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار