نگاهی به دیدار فینال تنیس اوپن اتریش

رویای جام اول در اتریش؛ شگفتی‌سازی ادامه دارد؟

تهران (پانا) - مایومیر ککمانوویچ و یانیک هانفمن در حالی فینال تنیس اوپن اتریش را برگزار خواهند کرد که هر دو تنیسور برای اولین بار در تاریخ به فینال این تورنمنت رسیده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رویای جام اول در اتریش؛ شگفتی‌سازی ادامه دارد؟

پرونده صد و نهمین دوره مسابقات تنیس اوپن اتریش که مانند هر سال تنها در بخش مردان برگزار شد، عصر امروز با برگزاری دیدار فینال و معرفی قهرمان این دوره بسته خواهد شد.

در بازی فینال که از ساعت 17:30 به وقت تهران و با قانون دو برد از 3 ست برگزار خواهد شد، مایومیر ککمانوویچ نفر 47 رنکینگ جهان به مصاف یانیک هانفمن شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات خواهد رفت که برای رسیدن به فینال 4 مدعی بزرگ را حذف کرده است.

مایومیر ککمانوویچ - یانیک هانفمن / ساعت 17:30

صربستان (47) - آلمان (118)

آخرین بازی روبرو » اولین بازی تاریخ دو تنیسور

آخرین وضعیت و آمار مهم ککمانوویچ » در حالی برای اولین بار به فینال تنیس اوپن اتریش راه یافته است که با قرعه بدست آمده، از دور دوم وارد جدول مسابقات شد و حالا با 4 برد متوالی و در حالی به فینال رسیده است که در اولین بازی خود کی نیشیکوری نفر 34 رنکینگ جهانی را شکست داده و سند حذف یکی از مدعیان جدی را صادر کرده است.

آخرین وضعیت و آمار مهم یانیک هانفمن » این تنیسور ژرمن هم برای اولین بار به فینال تنیس اوپن اتریش رسیده است اما مسیر راهیابی او به فینال بسیار متفاوت‌تر و سخت‌تر از حریف صربستانی بوده است. هانمن از دور مقدماتی کارش را در تنیس اوپن اتریش شروع کرد و برای رسیدن به فینال 6 برد بدست آورد که از این شش برد، 4 بازی مقابل تنیسورهایی بوده که رنکینگ بالاتری از داشته‌اند که مهم‌ترین آنها دوشان لایوویچ با رنکینگ 24 جهان بوده است. روندی که نشان می‌دهد ککمانوویچ روز سختی را پیش‌رو خواهد داشت و ممکن است او هم اسیر هنر نفر چهارم تنیس آلمان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار