پرداخت پاداش یکجای پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشستگان آموزش و پرورش

شیراز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس از پرداخت پاداش پایان خدمت بیش از 2 هزار و ششصد بازنشسته فرهنگی و مرخصی ذخیره آن‌ها به‌صورت یکجا و با اعتباری بالغ‌بر 330 میلیارد تومان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت پاداش یکجای پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشستگان آموزش و پرورش

محسن کلاری در جمع اعضای کمیته ساماندهی اسناد مالی اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه در سال‌های قبل شاهد بودیم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته در چند بخش تقسیم‌بندی و پرداخت می‌شد، گفت: امسال برای اولین بار پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره به‌صورت یکجا و در کمترین زمان ممکن یعنی دو ساعت پس از وصول از تهران پرداخت شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس با قدردانی از صبوری فرهنگیان بازنشسته سال 98 گفت: قشر بازنشسته فرهنگیان بسیار نجیبانه این موضوع را تحمل کردند چرا که می‌دانند که تأمین اعتبار و پرداخت این پاداش به‌صورت یکجا آن ‌هم در شرایط مالی کنونی دولت کار چندان راحتی نبود.

کلاری همچنین ضمن تشکر از همکاران خود در حوزه مالی و پشتیبانی ادارات سراسر استان که با تلاش شبانه‌روزی این اسناد مالی را آماده کرده بودند گفت: آموزش‌وپرورش فارس حتی یک روز هم در این پرداخت‌ها تعلل نداشته و روزی که وجوه به‌حساب ما واریز شد همه همکاران آماده بودند و بعد از 2 ساعت پول به‌حساب بانک واریز و فردای همان روز امکان برداشت برای بازنشستگان عزیز فراهم شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس گفت: مفتخریم که استان فارس جز اولین استان‌هایی است که وجوه را واریز کرده و خوشحالیم که با هماهنگی همکارانمان این قدم و وظیفه به‌خوبی انجام شد.

کلاری با اشاره به اینکه هیچ سالی وجوه پاداش بازنشستگان در حساب نگه‌داری نمی‌شود، گفت : هزینه کرد این وجوه نیز هیچ جایی قابل‌مصرف نیست.

وی گفت: متأسفانه معدود افرادی با ارسال پیامک و ایجاد شایعه مبنی بر تأخیر در پرداخت این پاداش موجب نگرانی قشر بازنشستگان ما شدند که البته بسیاری از بازنشستگان نیز پس از واریز پاداش به‌حساب آن‌ها متوجه کذب بودن این ادعاشده و با پیامک و تلفن همکاران خود در حوزه‌های مالی ادارات آموزش‌وپرورش را مورد لطف خود قراردادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار