حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل در نشست توسعه شهرستان یزد

یزد(پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان یزد: با اولویتی که در شورای ترافیک استان با نمایندگی راهداری و حمل و نقل و اعضای کمیته فنی شورا و پلیس‌راه بیان می‌کنیم، اولویت اول با نقاطی می باشد که دارای حساسیت بیشتری هستند و احتمال تصادف بیشتر میباشد و اولویت دوم برای سال بعد می باشد اولین علت موکول کردن اولویت دوم به سال بعد کمبود اعتبار و تغییرات قیمتی در مصالح مورد نیاز می باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل در نشست توسعه شهرستان یزد

علی علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد صبح پنجشنبه، بیستم شهریورماه در نشست توسعه شهرستان در فرمانداری استان یزد با توجه به طرح تامین روشنایی نقاط حادثه خیز محور کنار گذر از بیان کرد:

در طول مسیر از ابتدای کار از سه راهی قدیم بافق بخواهیم حساب کنیم حدود ۳۵ کیلومتر است و حدود ۱۰ کیلومتر روشنایی انجام شده است و سی کیلومتر باقی مانده که دو طرف می شود ۶۰ کیلومتر، فاصله بین دو محور زیاد است و و با یک ردیف پایه‌گذاری امکان روشنایی دو طرف نیست و قاعدتا باید دو ردیف پایه‌گذاری شود. طبق برآوردی که همکاران ما انجام دادند حدود ۳۰ میلیارد تومان به قیمت امروز نیاز است یعنی هر کیلومتر ۵۰۰ میلیون تومان. خواهش من از دوستان و جناب فرماندار این است که تقسیم کاری صورت بگیرد به هر حال درست است که محور تحویل ماست اما با این شرایط اقتصادی و با این وضعیت دولت ما به تنهایی از پس این کار بر نمی آییم.

این کنارگذر چشم و چراغ استان است که از هر طرف هر کسی که بخواهد وارد استان یزد شود و یا خارج شود ارتباطی با این کنارگذر دارد. بیشترین ترافیک‌های ماشین آلات سبک و سنگین هم در همین کنارگذر است. اقداماتی که ما یک سال است در این کنارگذر انجام داده ایم شاید حدود شانزده، بیست سال پیش این اتفاق نیفتاده بود یعنی وضعیت ظاهری نابسامانی داشت.

خوشبختانه با همتی که دوستان و همکاران داشتن کنارگذر آبرومندی شده است و شکل آن تغییر کرده است و راه های ورود و خروج غیر مجاز مسدود شده است و خیلی از کادرهای غیرضروری باز شده است. به خاطر اصلاح شیب شیروانی با هزینه بسیار بالا نزدیک یک سال و نیم طول کشید تا این اتفاق افتاد ولی یکی از دلایل طولانی شدن، حجم بالای عملیات ها بود که انجام شد.

خبرنگار: نگین نجفیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار