حضور بیش از 80 درصد دانش آموزان اردبیلی درمدارس

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد بطور میانگین 80 درصد از دانش آموزان اردبیلی بصورت گروهبندی در مدارس از خدمات آموزشی و پرورشی بصورت حضوری استفاده می کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از 80 درصد دانش آموزان اردبیلی درمدارس

احمد ناصری، مدیر کل آموزش وپرورش استان اردبیل، در جریان بازدید از آموزشگاه دوره اول متوسطه اندیشه ناحیه یک اردبیل از رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مدارس استان خبر داد و اظهار کرد: برخی نارسایی های موجود هم که در بازدید دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و فرمانداران محترم شناسایی شده است، در حال رفع شدن است.

او خاطر نشان کرد: عده ای از دانش آموزان هم که به هر دلیلی در مدارس حضور ندارند، می توانند برای جبران عقب ماندگی های خود از برنامه های آموزشی شبکه های تلویزیونی چهار، قرآن و معارف و آموزش و نیز شبکه دانش آموزی شاد استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با عنوان اینکه اولویت آموزش و پروش حضور دانش آموزان در مدارس است، تصریح کرد: اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست و در این مورد مدیران مدارس دانش آموزانی را که بصورت غیر حضوری از خدمات آموزش و پرورش استفاده می کنند؛ شناسایی کرده و برنامه ریزی های لازم را انجام خواهند داد.

ناصری همچنین ضمن بازدید از مدارس ابتدایی شهید مرحمت بالازاده، هنرستان ظهیرنژاد، دخترانه شاهد1 و هفت تیر ناحیه ۲ اردبیل از تلاش های بی وقفه همکاران و کادر اجرایی و آموزشی مدارس در دوران کرونا و آموزش های مجازی قدردانی و تشکر کرد.

او از نحوه تشکیل کلاس های درس به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضد عفونی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، توزیع کتاب های درسی، تهیه و تدوین برنامه هفتگی مدارس بازدید و توصیه های لازم را جهت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دانش آموزان و همکاران و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار