​لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شهدا

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
​لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شهدا

به گزارش ایثار واحد زنجان، کمیته اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با حضور جمعی از مسئولان و مدیران تشکیل جلسه داد.
در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) به اهمیت شورای اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: کمیته اطلاع‌رسانی و ستاد اجرای مراسم یکی از مهمترین حوزه‌ها در برگزاری مطلوب برنامه‌ها است و موجب هماهنگی و انسجام بیشتر در برگزاری برنامه‌ها می‌شود.
علی کاظمی نقش کمیته اطلاع‌رسانی را در جهت تعیین خط‌مشی و رعایت ملاحظات این بنیاد، مهم توصیف کرد و ادامه داد: تهیه و تدوین نقشه راه و چگونگی تعامل هدفمند و موثر، از جمله اهداف کمیته اطلاع‌رسانی در بنیاد شهید است.
وی در بخش دیگری از این جلسه با بیان اینکه شهدا متعلق به همه مردم است، تولید نرم‌افزار زیارت مجازی شهدای گمنام گاوازنگ را کار ارزشمند برشمرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین بر استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در راستای معرفی شهدا تاکید کرد و افزود: این مهم با تعامل و مشارکت حداکثری همه همکاران محقق می شود.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگاهی فرهنگی است و باید فعالیت های این بنیاد به مخاطبین و جامعه هدف تبیین شود.
کاظمی همچنین با تاکید بر جمع‌بندی و بروز رسانی آمار و اطلاعات در حوزه‌های مختلف، بر اهمیت استفاده از استراتژی خبری در موارد بحرانی و بهره‌مندی از جریان‌سازی خبری اشاره کرد.
معاون توسعه و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه باید نگاه وسیعی به بحث به اطلاع‌رسانی داشته باشیم، یادآور شد: بهره‌مندی از ظرفیت زیارت مجازی مزار شهدا و معرفی موزه شهدا در آستانه برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، می تواند در معرفی شهدا و ترویج ایثار و شهادت موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار