کمک های مومنانه با رویکرد مدرسه محوری در مدارس پاکدشت

پاکدشت(پانا)- مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از کمک های مومنانه آموزش و پرورش با همت بسیج دانش آموزی خواهران با رویکرد مدرسه محوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کمک های مومنانه با رویکرد مدرسه محوری در مدارس پاکدشت

مراسم رونمایی از کمک های مومنانه با رویکرد مدرسه محور در راستای فرامین مقام معظم رهبری با حضور محسن حسینی جانشین سپاه حضرت ثامن الحجج علیه السلام، کمال پازوکی معاون آموزشی، امیر کردبچه کارشناس مسئول تربیت بدنی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

محمد سیلس‌پور، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت به همت بسیج دانش آموزی خواهران از توزیع تعداد پنجاه عدد کارت هدیه، چهل عدد لوازم التحریر، ده عدد کوله پشتی مجموعا به مبلغ 200 میلیون ریال جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت به مدیران مدارس شهرستان پاکدشت خبر داد و افزود: رزمایش کمک های مومنانه با محوریت تهیه بسته های فرهنگی شامل لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک برای دانش آموزان بی‌بضاعت در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری برگزار شد که با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و پیش بینی تداوم این شرایط حداقل تا پایان سال روند این کمک های مردمی به خصوص درخانواده آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت تداوم خواهد داشت.

سیلس‌پور با اشاره به این که رزمایش کمک های مومنانه نگاه دانش آموزی و همدلانه دارد افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ نیازمندی از قلم نیافتد، درصدد هستیم تا همه دانش آموزان نیازمند شناسایی شده را زیر پوشش این رزمایش ببریم.

در پایان زهرا سبزعلی پور فرمانده حوزه دانش آموزی خواهران، از توزیع دیگر کمک های مومنانه در ایام بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: اهدای این اقلام با کمک خیرین به صورت مستمر انجام خواهد شد. برای تحقق اهداف تعریف شده و پوشش جامعه هدف که همان خانواده دانش آموزان بی بضاعت و آسیب دیده اقتصادی ناشی از کرونا هستند، ضرورت دارد با همدلی اعضای تشکل‌ها و بسیج دانش آموزی، موسسان مراکز غیردولتی و بسیج فرهنگیان و همچنین مراکز نیکوکاری شهرستان گام های انگیزشی و امیدبخش برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار