آیین باز گشایی مدارس منطقه ۱۷، در مدرسه راه زینب(س)

تهران(پانا)- مراسم آیین بازگشایی مدارس منطقه ۱۷، در مدرسه راه زینب(س)، با حضور نورعلی عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه، محمود کلهری، شهردار منطقه، به همراه دیگر مسئولین انتظامی و اداری منطقه و شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین باز گشایی مدارس منطقه ۱۷، در مدرسه راه زینب(س)

مهدی نیکبخت، مدیرآموزش و پرورش منطقه۱۷ ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک آغاز سال تحصیلی 1400-1399 به همه فرهنگیان، دانش آموزان وخانواده های آنها گفت: امرخطیر آموزش و پرورش همواره یک امر فرا سازمانی است و اهداف بلند پایه آن محقق نخواهد شد؛ مگر با حمایت تمام نهادها و دستگاه ها تا در این راه، نسل پر امید آینده را به بهترین شکل تعلیم و تربیت کنیم.

وی در ادامه اعلام کرد: آموزش و پرورش منطقه17، آمادگی کامل دارد تا در شرایط مختلف به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازد و دراین امر اصلی ترین اولویت ما حفظ سلامت دانش آموزان خواهد بود و جهت آموزش موثر، نیازمند آرامش و اطمینان خاطر دانش آموزان و خانواده های هستیم.

نورعلی عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، در مراسم آیین بازگشایی گفت: اصل اساسی در بازگشایی مدارس سلامت دانش آموزان است. در مدارسی که امکان رعایت دستورالعمل های مورد نظر ستاد ملی کرونا امکان پذیر نیست توسط آموزش های شبکه شاد و صدا و سیما با تصمیمات شورای مدرسعه امر آموزش دنبال می شود.

وی افزود: همراهی خانواده ها با دانش آموزان در امر آموزش باید با راهنمایی معلم و مدیران مدارس به صورت هماهنگ انجام شود تا دوگانگی ایجاد نشود.

نورعلی عباسپور در ادامه افزود: یکی از مهمترین طرح های تعریف شده در سند تحول بنیادین، " مدرسه، کانون تربیتی محله، است. در این طرح به دنبال این هستیم که زندگی اجتماعی بچه ها با آموزش های مدرسه هم راستا شود.

در ادامه ی آیین بازگشایی مدارس منطقه ۱۷، محمود کلهری، شهردار ‌منطقه ۱۷، گفت: نظام سلامت کشور در مواجهه با مهمان ناخوانده ویروس کرونا خوش درخشید. در سال تحصیلی جدید، نظام آموزش و پرورش می تواند در کنار خانواده ها، شرایط را برای آموزش همگانی دستورالعمل های بهداشتی مناسب تر کند.

وی افزود: در ادامه ی طرح ترویج استفاده از دوچرخه، امسال هم طرح " از خانه تا مدرسه با دوچرخه" را با همت بیشتر دنبال خواهیم کرد.

در این مراسم گروه سرود شهید فرجی، متشکل از دانش آموزان دبیرستان شهید فقیهی، سرود بازگشایی مدرسه و سرود حماسه عاشورا را اجرا کردند.همچنین از پدر شهیدان مقدم و خانواده شهید محمد رضا طاهری واز خدمات ارزنده ی مرضیه یقین لو، مدیر بازنشسته مدرسه راه زینب(س) تجلیل بعمل آمد.

هچنین ضمن نواختن زنگ مهر و بازگشایی مدارس، دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی وفاصله گزاری اجتماعی با دعای خیر و مهرورزی مسئولین در کلاس درس خود حاضر شدند.

در ادامه مسئولین از کلاسهای درس جهت اطمینان از رعایت پزوتکل های بهداشتی و سلامت دانش آموزان بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار