رخشانی‌مهر از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت سیستان و بلوچستان بازدید کرد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به استان سیستان وبلوچستان از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت ایرانشهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت سیستان و بلوچستان بازدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به منظور بازدید و کلنگ زنی چندین پروژه خیرساز و دولتی به شهرستان ایرانشهر در سیستان و بلوچستان سفر کرد.

در این سفر رخشانی‌مهر با قدر دانی از خیرین مدرسه‌ساز که در استان منشا تحول فراوانی به لحاظ میزان بالای سرمایه گذاری معنوی در خصوص ساخت و توسعه مدارس بوده و هستند، اظهار کرد: مجامع خیرین مدرسه ساز در جذب و هدایت خیرین نقش بسزایی دارند همچنین نظام و دولت به مناطق کمتر برخوردار با تخصیص اعتبارات ویژه و توسعه سرانه فضای آموزشی در استان توجه دارند.

وی از چندین مدرسه در دست ساخت و تخریبی شهرستان بمپور هم بازدید و بر ضرورت اتمام پروژه‌ها برای سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

در ادامه این سفر کلنگ احداث مدرسه دوراهی سد که باهمت خیر نیک‌اندیش یزدان شناس با آورده 400 میلیون تومانی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث خواهد شد، به زمین زده شد همچنین با همت رنور دیگر خیر نیک‌اندیش کلنگ احداث مدرسه دخترانه 4 کلاسه شهرک کلاهدوز با اعتبار اولیه 600 میلیون تومانی و حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، نماینده مردم شهرستان ایرانشهر بمپور، مدیرکل نوسازی مدارس استان و مسئولان شهرستانی به زمین زده شد.

همچنین با دستور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و به همت خیر نیک‌اندیش آقای نوذری کارساخت مدرسه سه کلاسه روستای بز پیران با سهم آورده 300میلیون تومانی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار