پرونده تخلفات یک شرکت واردکننده خودرو به تعزیرات ارجاع شد
تهران(پانا)- مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت واردکننده خودرو خبر میدهد و میگوید پس از پیگیریهای متعدد در خصوص وضعیت خودروهای وارداتی، پرونده تشکیل و جهت صدور رای و تسریع در تحویل خودرو به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.همچنین با پیگیریهای صورت گرفته اپراتورها مجاب به اعاده نحوه فروش بسته های اینترنتی به وضعیت سابق شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، «سیدمجتبی سجادی» اظهار کرد: با توجه به مکاتبات متعدد و پیگیریهای انجام شده از شرکت واردکننده در خصوص تسریع در اجرای تعهدات ناشی از قراردادهای فروش سال ۹۷ با موعد تحویل ۱۸۰ روز تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است که نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی را در پی داشته است.
وی افزود: همچنین بررسیها نشان میدهد که شرکت مذکور در بسیاری از موارد با وجود دریافت تمام مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در راستای اجرای تعهدات خود انجام نداده است.
سجادی با اشاره به تداوم این شرایط تاکید کرد: سازمان حمایت، پرونده این شرکت متخلف را به تعزیرات حکومتی منعکس کرده تا خودروها بر اساس قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تاخیر در ایفای تعهد به مشتریان واگذار شود.
مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به وضعیت پرونده اپراتورهای تلفن همراه نیز تصریح کرد: با پیگیریهای صورت گرفته اپراتورها مجاب به اعاده نحوه فروش بستههای اینترنتی به وضعیت سابق شدند.
وی افزود: همچنین در خصوص تخلف صورت گرفته در این بازه زمانی، مستنداتی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این سازمان ارائه شد که با توجه به همکاری نکردن اپراتورها جهت دسترسی به ریز قراردادهای مشتریان، رقم اعلامی سازمان مذکور مورد تایید قرار گرفت و به شعبه رسیدگی کننده منعکس شد.
ارسال دیدگاه