در گفت و گو با پانا

سعید امیرسلیمانی: توجه به امر بخشش در آثار هنری ضرورت دارد

«یلدا» فیلمی انسانی است

تهران (پانا) - سعید امیرسلیمانی بازیگر پیشکسوت معتقد است که موضوع فیلم سینمایی «یلدا» بسیار انسانی است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سعید امیرسلیمانی:  توجه به امر بخشش در آثار هنری  ضرورت دارد

سعید امیرسلیمانی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با پانا درباره فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی علی مصفا عنوان کرد: به طور کلی بیشترین ویژگی که درباره این فیلم پسندیدم، ریتم فیلم بود. چراکه از ابتدا تا انتها فیلم با یک ریتم مناسب و خوبی پیش رفت.

وی ادامه داد: همچنین «یلدا» را فیلم پرکششی می دانم که باعث می شود مخاطب با اشتیاق فیلم را دنبال کند تا ببیند پایان قصه به کجا ختم می شود.

به گفته این بازیگر پیشکسوت، بازی یکدست، خوب و دلچسب بازیگران از دیگر ویژگی های این فیلم است.

امیرسلیمانی با اشاره به اینکه «یلدا» به موضوع بسیار خوبی پرداخته است، اظهار کرد: موضوع این فیلم بسیار انسانی است و از آنجا که افراد دارای عواطف و احساساتی هستند، حتما موضوع فیلم را می‌پسندند.

وی افزود: امیدوارم که مسعود بخشی و علی مصفا در اکران این فیلم موفق باشند. من نیز با دیدن این فیلم انتظار کارهای بهتری را از آن‌ها دارم.

امیرسلیمانی درباره پرداختن آثار هنری به موضوع بخشش گفت: ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که موضوع بخشش در بین افراد کمرنگ شده است و همه به گونه‌ای نسبت به هم بی‌اعتماد شده‌اند. توجه به مسایلی مانند بخشش در آثار هنری امری ضروری و اتفاق خوبی است.

این بازیگر پیشکسوت درباره حمایت از فیلمسازان مستقل و سینمای هنری اظهار کرد: امری بدیهی است که این حمایت قطعا باید اتفاق بیفتد اما متاسفانه در کشور ما آن چنان حمایتی از این گروه صورت نمی‌گیرد و انگار برای مسئولان اهمیتی ندارد. ما در این زمینه نیازمند متولیان مناسب هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه همه عواید فروش فیلم سینمایی «یلدا» قرار است به آزادی دو فرد زندانی اختصاص پیدا کند، از همه مخاطبان سینما و خیران گرامی می‌خواهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دیدن این فیلم انسانی بنشینند و در این امر خیر سهیم شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار