فولادوند: شهر تهران آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در زمان مقرر را دارد

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی مدیران مناطق نوزده گانه با موضوع بازگشایی مدارس در سال جاری با حضور علیرضا کمره ئی، معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش و عبدالرضا فولادوند مدیرکل شهر تهران در محل اداره کل شهر تهران تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: شهر تهران آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در زمان مقرر را دارد

در این نشست فولادوند با اشاره به اینکه کمره ئی، معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش مسئول و نماینده مقام عالی وزارت آموزش و پرورش جهت رسیدگی به روند بازگشایی مدارس شهر تهران هستند، گفت: سال تحصیلی استثنایی و سختی گذشت و متاسفانه تجربه های اول مان بود و سالی به این سختی نداشتیم و باید تصمیمات حساسی گرفته می شد. تصمیماتی که کمترین مشکلات را داشته باشد. از اواخر دی ماه کار ساماندهی نیروی انسانی پیگیری شد و منطقه به منطقه حضوری و بنا به شرایط مجازی حضور پیدا کردیم و از نزدیک مسایل پروژه مهر بررسی شد.

وی افزود: شهر تهران با استمرار خدمت 5هزار نیرو از 8هزار نیرو، وضعیت نسبتا مطلوبی دارد و امیدواریم بوسیله نیروها چالش ها و بحث ثبت نام و کتب درسی و هدایت تحصیلی مرتفع شود.

وی افزود: امروز 9منطقه و چهارشنبه 10منطقه گزارش های آمادگی شان را برای شروع سال تحصیلی اعلام می کنند. شهر تهران تلاش کرده تا انشاله در زمان مقرر و به تناسب وضعیت شیوع قرمز و زرد و سفید آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس را داشته باشد.

همچنین پانته آدری، معاون متوسطه شهر تهران گفت: دبیرخانه پروژه مهر در معاونت متوسطه است و از دی ماه کار شروع شد و نقشه استانی آماده شده است. شاخص های دوازده گانه ای که ابلاغ شده بود در دستور کار مناطق انجام شده است.

وی افزود: آموزش نیروی اجرایی مدارس و عوامل و کارشناس ها در منطقه انجام شده است.

وی افزود: در شهر تهران اصلی ترین مضیقه بعد از فضا، نیروی انسانی است و هر سال این کمبود به سال بعد منتقل می شود. امیدوارم همکاری دوستان کمک کند یک بازگشایی خوبی داشته باشیم و آموزش با کیفیت با رضایت خانواده ها داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار