کار گروه تخصصی جشنواره تولید محتوا برای اجرای درس تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی درمنزل آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت کار گروه تخصصی جشنواره تولید محتوا برای اجرای درس تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی درمنزل در اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کار گروه تخصصی جشنواره تولید محتوا برای اجرای درس تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی درمنزل آموزش و پرورش استان بوشهر

به گزارش پانا ، منوچهر هوشیار اظهار کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه اعضای خانواده با اوقات فراغت فزاینده ای در منزل مواجه شده اند که در این موقعیت فعالیت های ورزشی و حرکتی بهترین ابزار برای گذراندن اوقات فراغت و مقابله با سبک زندگی کم تحرک می باشد و از طرفی باعث ایجاد نشاط و کاهش استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد .
هوشیار گفت : معلمان تربیت بدنی با معرفی الگوهای حرکتی و مناسب به دانش آموزان و والدین اقدامات موثری انجام داده اند و از این پس نیز جشنواره تولید محتوا برای اجرای درس تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی در منزل مطابق با کتاب راهنمای درس تربیت بدنی در دستور کمیته تخصصی درس تربیت بدنی اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی با محوریت گروههای آموزشی درس تربیت بدنی قرار گرفته است.
هوشیار افزود : جشنواره تولید محتوا برای اجرای درس تربیت بدنی و فعالیت ورزشی در منزل بستری مناسب برای توسعه و تعمیم درس تربیت بدنی و همچنین تجلیل از معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه می باشد .
او گفت : بدین منظور تولید محتوای الکترونیکی برای اجرای درس تربیت بدنی همچنین بهره‌گیری از ظرفیت فضای آموزشی برای آموزش درس تربیت بدنی و توسعه و ترویج ورزش و فعالیت های جسمانی با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به دلیل ویروس کرونا در دستور کار متخصصین امر قرار گرفته است.
رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح نمود : جشنواره تدوین محتوا در دو بخش تجویزی و اختیاری با موضوعات مرتبط (۱۸۵موضوع) با درس تربیت بدنی از دوره اول و دوم ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم اجرا خواهد شد و از آثار برتر نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
هوشیار گفت : محتوای الکترونیکی با توجه به شرایط کرونا در منزل تدوین خواهد شد و همچنین با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در فضای خانه و وسایل و ابزار ساده و در دسترس قابل اجرا خواهد بود.
او افزود : محتوای الکترونیکی تدوین شده کمتر از ۵ دقیقه می باشد و به گونه ای است که به سادگی در رایانه و تلفن‌همراه قابل پخش باشد.
هوشیار گفت : رعایت شئونات اسلامی در تدوین محتوای الکترونیکی و همچنین استفاده از ملودی های بدون کلام برای موسیقی متن محتوا و لباس وسایل ورزشی استاندارد مورد تاکید می باشد.
هوشیار خاطر نشان کرد : ده اثر برتر معلمان تربیت بدنی استان به جشنواره کشوری ارسال خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار