​تقدیر جامعه ایثارگری زنجان از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

زنجان (پانا) - در سفر یک روزه دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به استان زنجان، جامعه ایثارگری استان از وی تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
​تقدیر جامعه ایثارگری زنجان از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

به گزارش ایثار واحد زنجان، این تقدیر در راستای اقدام شایسته رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پرداخت معوقات و مطالبات ایثارگران انجام شد.
این مراسم که در جلسه معاون رئیس جمهور با جمعی از مسئولان استان زنجان و با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مسئولان برگزار شد، یدالله واعظی جانباز ۷۰ درصد زنجانی از طرف خادمین شهدا و جمعی از ایثارگران با تقدیم لوح، تمثال یوم العباس (ع ) و فرماندهان شهید استان از اقدام شایسته رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر پرداخت معوقات و مطالبات ایثارگران تقدیر به عمل آورد.
علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امو ایثارگران استان زنجان نیز نامه درخواست اهتمام در پایش سلامت و پیگیری مسائل درمانی جانبازان، اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، تامین اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره برداری از مجموع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار زنجان را با امضای استاندار و نماینده معزز ولی فقیه در استان، خواستار و تقدیم دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور کرد.
گفتنی است محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور بازدید از پروژه ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین، احداث راه ارتباطی سلطانیه - قیدار- کبودرآهنگ، طرح سبزه‌میدان و طرح توسعه بیمارستان ولی عصر(عج)، به استان زنجان سفر کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار