شعار کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی منطقه میانه؛

اعتماد سازی و پاسخگویی مستمر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هوشمند

میانه (پانا)- اولین جلسه کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی منطقه میانه با حضور اعضای کارگروه در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد سازی و پاسخگویی مستمر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هوشمند

رضائی مسئول کارگروه توجیه ، تبلیغ و اطلاع رسانی منطقه ضمن تشریح وظایف اعضای کارگروه بر همکاری مستمر اعضا تاکید کرد و گفت تمامی فعالیت ها و برنامه های کارگروه در پرژه مهر امسال با شعار اعتمادسازی و پاسخگویی مستمر - اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هوشمند خواهد بود.

وی افزود: در صورت آغاز سالتحصیلی به صورت غیرحضوری در مدارس، کارگروه برنامه های ویژه ای در بستر فضای مجازی برای بازگشایی مدارس اجرا خواهد کرد که از جمله آنها (پخش زنده مراسم آغازین سالتحصیلی و همایش های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شبکه دانش آموزشی شاد و راه اندازی رادیو مهر) خواهد بود.

کارشناس روابط عمومی منطقه میانه از ایجاد برنامه تحولی در سایت و کانال های اطلاع رسانی منطقه با رویکرد معلم محوری و دانش آموز محوری در چند روز آینده خبر داد و افزود: امروز ارتقای منزلت و جایگاه معلمان نیازمند انعکاس خبری موفقیت ها و ایثارگری های این عزیزان در سطح جامعه است که مستلزم همکاری مدارس در زمینه معرفی این موفقیت ها می باشد.

مسئول کارگروه توجیه ، تبلیغ و اطلاع رسانی منطقه میانه از انتشار نسخه جدید گاهنامه نگاه میانه در مرداد ماه خبر داد و گفت: رسالت این کارگروه به‌عنوان زبان گویا و پاسخگو به ارباب رجوع، انعکاس مطلوب فعالیت تمامی کارگروه ها و برنامه های مدارس است.

رضائی همچنین برنامه های رادیو مهر، تلویزیون اینترنتی اطلاع رسانی، برگزاری نمایشگاه مجازی دفاع مقدس و ایجاد راهنمای تصویری (تور مجازی) مراجعین به مدیریت آموزش و پرورش (برای اولین بار در کشور)، را از جمله ابتکارات این کارگروه عنوان کرد و گفت: موفقیت در امر خطیر اطلاع رسانی و انعکاس تلاش های فرهنگیان با همکاری تمامی همکاران و مشارکت تشکل های دانش آموزی تحقق می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار