فرماندار اسلامشهر: ضرورت تلاش در جهت تغییر نگاه فرهنگی جامعه نسبت به خانواده بهزیستی

اسلامشهر (پانا) -آئین افتتاح پروژه های اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهرشامل دارالقرآن و واحدهای فیزیو تراپی و کاردرمانی با حضور فرماندار، معاون فنی و عمرانی، رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مشاور مدیرکل بهزیستی استان تهران و سایر مسئولان در سالن اجتماعات بهزیستی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: ضرورت  تلاش در جهت تغییر نگاه فرهنگی جامعه نسبت به خانواده بهزیستی

در این مراسم حمید رضا جعفریان رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر در سخنانی با ارائه آماری از وضعیت بهزیستی شهرستان بیان کرد: حوزه بهزیستی ما از 6751مددجو، 865خانواده دارای دو معلول به بالا،پانصد و دوازده معلول ذهنی ،152 معلول ضایعی و نخاعی ، 3421 معلول جسمی و حرکتی و 1342 زن سرپرست خانواده برخوردار است.

او در ادامه گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و حمایت سازمان بهزیستی و خیرین و وجود 80مرکز و موسسه خیریه ،توانبخشی ، دفاتر مشاوره و روانشناسی در شهرستان اسلامشهر با عشق و انگیزه مشغول خدمت به خانواده بزرگ بهزیستی هستیم.

جعفریان از اهدای دو هزار کارت هدیه در بین معلولین شهرستان و رایگان بودن خدمات فیزیو تراپی و کار درمانی در طول هفته بهزیستی نیز خبر داد.

سپس خادم، معاون حوزه توانبخشی و مشاور مدیر کل بهزیستی استان تهران نیز در سخنانی با اشاره به آیات قرآن کریم در زمینه تقوا، عمل صالح و صبر اظهار کرد: ما در حوزه سازمان بهزیستی با کمک خیرین سعی در گره گشایی از مشکلات معلولین بزرگوار و خانواده های آنان داریم و بر این باور هستیم که خداوند متعال پاداش همه ما را عطا خواهد کرد.

او با بیان این نکته که اعضای سازمان بهزیستی ولی نعمتان ما هستند ،تصریح کرد:با توجه به شرایط معلولین ما 3500فرد اندیشمند و فرهیخته داریم که از پتانسیل بالایی برخوردارند و در آینده نزدیک با اجرای برنامه های گوناگون بیشتر سعی بر حضور در خانه های معلولین با تشکیل میز خدمت را داریم.

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با تبریک هفته بهزیستی و پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ثمره این پیوند مطهر پیدایش اسلام ناب محمدی (ص) در جهان بود.

او در ادامه افزود: خدمت در سازمان بهزیستی با عشق و انگیزه الهی همراه است و به این نکته باید توجه داشت که ما در این سازمان از حضور دانشجویان نخبه استفاده می کنیم و این عزیزان در ارائه خدمات اجتماعی از نقش بسزایی برخوردارند.

فرماندار اسلامشهر خواستار شناسایی نخبگان و حافظان قرآن سازمان بهزیستی اسلامشهر شد و بیان کرد :ضرورت تلاش در جهت تغییر نگاه فرهنگی جامعه نسبت به خانواده بهزیستی از اهمیت بالایی برخوردار است.

خبرنگار : حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار