راه‌اندازی خدمات مشاوره‌ای هدایت تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه در فارس به‌صورت تلفنی

شیراز (پانا) - مسئول مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش‌وپرورش فارس عنوان کرد از 15 تیرماه و هم‌زمان با شروع فرایند ثبت‌نام و ارائه هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه، ارائه خدمات مشاوره‌ای نیز برای این دانش آموزان به‌صورت تلفنی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی خدمات مشاوره‌ای هدایت تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه در فارس به‌صورت تلفنی

طیبه رحیمی در جلسه شورای هماهنگی اداره مشاوره استان، با اشاره به صدور نمون برگ‌های شماره 6 و 7 هدایت تحصیلی به‌صورت الکترونیک ، گفت: از 15 تیرماه و هم‌زمان با شروع فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه، 271 نفر از مشاوران مدارس استان در قالب طرح "از من بپرس" در مدت 20 روز، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به این دانش آموزان و اولیاء آن‌ها هستند.

مسئول مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش‌وپرورش فارس، مهم‌ترین سؤالات و ابهامات این دانش آموزان را در زمینه چگونگی انتخاب رشته و ادامه تحصیل، چگونگی تعیین وضعیت برای ثبت‌نام پایه دهم و شرایط تعیین رشته مجدد عنوان کرد و گفت: دانش آموزان پایه دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه نیز می‌توانند در قالب این طرح، پاسخ سؤالات خود را در زمینه تغییر رشته از این مشاوران دریافت کنند.

رحیمی گفت: به‌منظور جلوگیری از تجمع دانش آموزان پایه نهم در مدارس جهت دریافت و اطلاع از وضعیت هدایت تحصیلی، نمون برگ‌های مربوط به این فرآیند از تاریخ 24 تیرماه بر روی سامانه همگام بارگذاری شده و دانش آموزان می‌توانند با ورود به این سامانه به نمون برگ‌های مذکور دسترسی داشته باشند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی وزارت متبوع و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، مدیران مدارس دوره دوم متوسطه می‌توانند از طریق سامانه سناد و با واردکردن کد ملی دانش‌آموز ،به نمون برگ‌های هدایت تحصیلی آن‌ها دسترسی داشته باشند.

برای دریافت جدول زمانی ارائه خدمات مشاوره تلفنی و شماره تماس مشاوران منتخب فارس در طرح "از من بپرس" اینجا کلیک کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار