قصور شهرداری و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک سینا اطهر

تهران (پانا) - رییس سازمان بازرسی از تدوین گزارش بررسی ۴۳۰ مرکز درمانی و بیمارستانی و صدور و ابلاغ اخطار برای مراکزی که ایمنی لازم را نداشته اند خبر داد و بر قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک سینا اطهر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
قصور شهرداری و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک سینا اطهر

به گزارش روز دوشنبه رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام درویشیان با ارائه گزارشی در مورد بررسی اماکن ناایمن در شهر تهران، از تدوین گزارش بررسی ۴۳۰ مرکز درمانی و بیمارستانی و صدور و ابلاغ اخطار برای مراکزی که ایمنی لازم را نداشته اند خبر داده و در حادثه کلینیک سینا اطهر تهران نیز از قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک بدون در نظر گرفتن ملاحظات ایمنی خبر داد.

وی همچنین پیگیری تعهدات ایفا نشده ارزی را یکی از دستور کارهای جدی سازمان بازرسی در این روزها اعلام کرد که با اهتمام بانک مرکزی، به نتایج قابل ملاحظه‌ای در شناسایی افراد و شرکت‌های دریافت کننده ارز دولتی که به تعهدات ارزی خود عمل نکرده‌اند منجر شده است.

به گزارش ایرنا حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

این حادثه شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر سالجاری رخ داد و کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار