نقی زاده: حرکت آموزش های مجازی آینده به سمت خودآموزی و شخصی سازی است

تهران (پانا) - در راستای پروژه مهر99 و به منظور ارتقای کمی و کیفی فعالیت های مدارس   نشست های عمومی مدیران دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم در سالن اجتماعات خانه معلم منطقه 7 با حضورنادیا دواری ، مدیرمنطقه و سایر معاونت های اداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نقی زاده: حرکت آموزش های مجازی آینده  به سمت خودآموزی  و شخصی سازی است

تهران (پانا) - در راستای اجرای پروژه مهر99 و به منظور ارتقای کمی و کیفی فعالیت های مدارس در نشست های جداگانه عمومی مدیران دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم در سالن اجتماعات خانه معلم منطقه 7 با حضور نادیا دواری مدیر منطقه و سایر معاونت های منطقه برگزار شد.

بهمن حق شناس، معاون آموزش متوسطه و مسئول پروژه مهر منطقه 7، گفت: استفاده از فضای مجازی در آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی 1399-1400 به عنوان یکی از الزامات مدیریتی پروژه مهر 99 است.

در این جلسات محرم نقی زاده، مولف و کارشناس آموزش و پژوهش در مورد اهمیت مهارت های آموزش در فضای مجازی و ایجاد موقعیت های یادگیری مهارت، صحبت کرد.

وی ضمن برشمردن پیشگویی های آماری جهت چشم انداز تغییرات آموزشی دیجیتال، به سیر تحول این برنامه پرداخت. بدین ترتیب که طراحی، آموزش، ارزشیابی بوده که توانمندی مدرسه بر روی طراحی و ارزشیابی خواهد بود. جهان آینده به سمت خودآموزی، شخصی سازی می رود. خط تولید مدارس تولید معنا برای دانش آموزان است و بجز مهارت های شغلی مهارت های بالادستی از قبیل سواد خواندن، خودآگاهی، کارآفرینی، تفکر نقاد و فرآیند حل مسئله و درک و فهم مطلب اصل است. در این راستا معلمان در شغل خود حرفه ای شوند و از لحاظ فناوری و هنر و خلاقیت در جایگاه مقبولی قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار