دومین نشست ستاد شاهد در آموزش و پرورش پاکدشت برگزار شد

پاکدشت ( پانا) - به منظور بررسی وضعیت تحصیلی سال جدید دومین نشست ستاد شاهد شهرستان پاکدشت با حضور روسای آموزش و پرورش و بنیادشهید و امورایثارگران و مدیران مدارس شاهد این شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست ستاد شاهد در آموزش و پرورش پاکدشت برگزار شد

دومین نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت به ریاست محمد سیلسپور رئیس آموزش و پرورش و آزمان کادری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت معاونین دو طرف و مدیران مدارس شاهد برگزار شد.
سیلسپور در این نشست با اشاره به تلاش های کادر آموزشی در مدارس شاهدگفت: به منظور بررسی شرایط موجود و همچنین تصمیم گیری در خصوص نحوه ارائه خدمات آموزشی نشست ستاد شاهد به صورت مستمر برگزار می شود.
سیلسپور در پایان گفت: حقیقتا آموزش و پروش تعامل خوبی با فرزندان ایثارگر ما داشته است و هرگاه پیشنهادی در راستای آموزش فرزندان شاهد ارائه شده به خوبی آن را اجرا کرده اند و ما قدر دان این تلاشها هستیم.

در پایان این نشست مصوب شد شاخص‌های پیشنهادی برای تغییر در دستورالعمل مدارس شاهد مجدداً بازنگری و با قوانین بالادستی تطبیق داده شود و با توجه به تورم و افزایش مشکلات مالی مدارس شاهد، هزینه ثبت‌نام حداکثر تا ۱۵ درصد و مشروط به تأمین اعتبار توسط دولت افزایش یابد.
سیلسپور همچنین درباره لزوم رعایت مصوبات جلسات ستاد شاهد و پیگیری آن‌ها تا حصول نتیجه مطلوب تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار