به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت

خادمان حرم رضوی همراه با پرچم متبرک امام رضا(ع) وارد شهرستان بهاباد شدند

بهاباد (پانا) - به مناسبت دهه کرامت گروه دو نفره خادمان الرضا(ع) به منظور شرکت در ویژه برنامه‌های یازدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید وارد شهرستان بهاباد شدندومورد استقبال مردم ولایت مدار قرار گرفتند .

کد مطلب: ۱۰۹۴۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
خادمان حرم  رضوی همراه  با پرچم متبرک امام رضا(ع) وارد شهرستان بهاباد شدند

در این برنامه، مردم شهرستان بهاباد با حضور در میدان امام حسین(ع) از خادمان آستان قدس رضوی و پرچم حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) استقبال کردند.

بسیاری از مردم بهاباد که یا تاکنون موفق به حضور در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) نشده و یا سالهاست که توفیق این زیارت را پیدا نکرده‌اند، به قصد زیارت آن حضرت به مراسم استقبال خادمان رضوی رفتند.

با ورود خادمان به میدان شهای گمنام بهاباد، صلوات خاصه امام رضا(ع) قرائت شد و اشک بر چشمان حاضران نشست و بسیاری از مردم شرکت کننده در این مراسم، اشک ریزان به استقبال خادمان رفتند.

برنامه کاروان خدام رضوی(ع) در بهاباد ادای احترام به شهدای گمنام شهرستان ، دیدار با خانواده شهدا و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان حکیم بهابادی و شرکت در جشن زیر سایه خورشید و حضور خدام درروستای علی آباد از توابع بخش مرکزی وبرنامه جشن زیر سایه خورشید در بهاباد از برنامه‌های سفر خدام به بهاباد است.

این کاروان همه ساله در دهه کرامت برای شرکت در سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید به شهرهای مختلف کشور و جهان سفر می کنند و با عیادت از بیماران، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ایتام و ایجاد فضای معنوی خاص، حال و هوای شهرها را به شمیم مشهدالرضا معطر می کنند.

در مراسم استقبال از خدام رضوی در بهاباد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ، فرمتانده ناحیه مقاومت بسیج ، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی ومسئول بیت الرضای بهاباد و اقشار مختلف مردمم و مسئولان محلی با رعایت پروتکلهای بهداشتی حضورداشتند .

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار