شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد ویژه حمایت می شوند

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: توسعه عمران شهری از اولویت های مهم سازمان شهرداری ها و دهیاری ها است

یاسوج (پانا) - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد رفع مشکلات شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۰۹۴۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد ویژه حمایت می شوند

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مهدی جمالی نژاد در این نشست گفت: توانمند سازی شهرداری ها گام موثری در راستای عمران شهری پایدار خواهد بود.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه از شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت خواهیم کرد افزود: بنا به درخواست استاندار ، رفع مشکلات شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
او با توجه به دعوت استاندار، از سفر به استان در آینده خبر داد و عنوان کرد: بررسی مشکلات و موانع طرح ها و پروژه های عمران شهری، پیگیری نیازهای شهرداری ها و برنامه ریزی برای حل مشکلات شهرهای و روستاهای استان در این سفر دیده خواهد شد.

در ابتدای این دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفع نیازمندی شهرداری ها و کمک برای اتمام پروژه های شهری را خواستار شد و گفت: در صورت توجه ویژه به شهرداری ها، این نهادهای عمومی گام موثری در بهبود خدمات و رشد عمران شهری خواهند داشت.

حسین کلانتری با تاکید بر اینکه شهرداری های استان نیازمند حمایت و توجه ویژه هستند گفت: معاون وزیر کشور از شهرداری های شهرهای کوچک استان حمایت می کند.

کلانتری اظهار داشت: شهرداری های کوچک در استان درآمد چندانی ندارند،حمایت اعتباری از این بخش می‌تواند گام موثری برای رفع نیاز ها در مناطق هدف به ویژه مناطق کمتر برخوردار باشد.

او مشکلات شهرداری های بزرگ استان را از دیگر مسائل در این حوزه برشمرد و از معاون وزیر خواست نگاه ویژه ای برای رفع این معضلات از سوی سازمانها شهرداری‌ها و دهیاریهای به استان شود.
کلانتری ابراز کرد: ظرفیت های مختلف و‌ مناسب استان می تواند بستر ساز رفع نیازهای زیرساختی در کنار تولید، اشتغال و جهش تولید شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار