مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی در آیین معارفه مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی مطرح کرد:

تشکل های دانش آموزی، بهترین مسیر برای شناسایی و شکوفایی استعدادهاست

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی در آیین معارفه مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی اعلام کرد تشکل های دانش آموزی، بهترین مسیر برای شناسایی و شکوفایی استعداد هاست.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش آموزی، بهترین مسیر برای شناسایی و شکوفایی استعدادهاست

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این جلسه با قدردانی از فعالیت های خوب انجام شده در اتحادیه انجمن های اسلامی استان در دوره گذشته گفت: امیدواریم در دوره جدید نیز مسیر خوبی که ریل گذاری شده است ادامه یابد و با خلاقیت و انرژی فعالیت های درخشانی رقم بخورد.

خدابنده در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه تشکل های دانش آموزی در شکوفایی استعدادهای دانش آموزان عنوان کرد: دانش آموزان بایستی در فضای مدرسه به همان مسیری که علاقه مند هستند هدایت شوند و تشکل های دانش آموزی در این راه بیشترین کمک را به آنها خواهند کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی اخلاق و معنویت را به عنوان دو شاخصه اصلی انجمن های اسلامی دانش آموزی دانست و افزود: توجه به معنویت در تعالیم دینی ما و همچنین در سند تحول بنیادین به عنوان یک اصل شناخته می شود که خوشبختانه توجه بسیار خوبی در اتحادیه انجمن های اسلامی به این مهم صورت می پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی در سطح مدارس اظهار کرد: خراسان رضوی به برکت وجود مضجع شریف امام هشتم (ع) ظرفیت و بستر بسیار خوبی به منظور فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دارد که بایستی با تحرک، برنامه ریزی و حضور در جمع دانش آموزان به این امر دست یافت.

در ابتدای این جلسه سید قاسم حوائجی از حمایت های خوب مجموعه آموزش و پرورش خراسان رضوی در دوره مسئولیت در اتحادیه انجمن های اسلامی قدردانی و تشکر کرد.

همچنین سید علیرضا امین یزدی، مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی خراسان رضوی با تاکید بر لزوم گسترش همکاری ها مابین دو دستگاه گفت: افزایش هر چه بیشتر تعاملات دو جانبه می تواند مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده برای انجمن های اسلامی دانش آموزی را تسهیل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار