فرماندار محمودآباد: با تراکم جمعیت و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در ساحل برخورد می‌شود

محمودآباد (پانا) - فرماندار محمودآباد هشدار داد که هر نقطه‌ای در ساحل که پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت نشود و تراکم جمعیت زیاد باشد باید بسته شود.

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار محمودآباد: با تراکم جمعیت و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی  در ساحل برخورد می‌شود

علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد امروز در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد بیان کرد : ما پیش بینی های لازم برای خطرات احتمالی در سواحل را نداشتیم؛ ماباید یک سازمان مستقل برای رسیدگی به سواحل داشته باشیم.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه تعداد آمار مبتلایان و فوت شدگان کرونا بازهم در حال افزایش است افزود: اولویت اول ما رعایت پروتکل های بهداشتی است.

علیرضا شریعت ادامه داد: هر نقطه‌ای در ساحل که پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت نشود و تراکم جمعیت زیاد باشد باید بسته شود.

او متذکر شد: ما اجازه بهره برداری به سو استفاده کنندگان از سواحل نمی دهیم.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد در ادامه گفت: ما باید اساسا از حضور خودروها و مسافران در ساحل پیشگیری کنیم.

محمد محتاطی همت ناجیان غریق را دلیل صفر بودن آمار فوتی‌های دریای محمودآباد دانست و افزود: تعداد ناجیان ما نسبت به مساحت ساحل کم است و ما با کمبود ناجی روبه‌رو هستیم.

او تصریح کرد: به دنبال مکانی برای استقرار نیروهای دریابانی هستیم.

محتاطی خواستار ورود جدی نیروی انتظامی شهرستان به برخورد با چهارچرخ داران غیر مجاز شد و اضافه کرد: تعداد تصادفات چهارچرخ‌ها در سواحل از ۲۵ مورد عبور کرده است.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد از تعیین چهار نقطه در محمودآباد و سرخرود برای فعالیت اسب‌داران خبر داد و گفت : هیچکدام از فعالان دریا در حوزه کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: امیرعباس رضاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار