جزئیات پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی برای دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی

تهران (پانا) - رئیس سازمان بهزیستی کشور جزئیات پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی برای دانشجویان تحت پوشش این سازمان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی برای دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی

وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران درباره کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان گفت: با هدف توانمندسازی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان تحت پوشش که در دانشگاه‌های دولتی مشغول به تحصیل هستند در سال جاری پرداخت شد.
رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: بر این اساس برای دانشجویانی که در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته مشغول به تحصیل هستند مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و برای دانشجویان کارشناسی مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد یک میلیون تومان و دانشجویان دکترا دو میلیون تومان به عنوان کمک هزینه تحصیلی در ترم جاری پرداخت شد.
وی تاکید کرد: این اقدام به منظور تشویق افراد برای تلاش برای قبول شدن در دانشگاه‌های دولتی و ادامه تحصیل است و در مجموع ۲۹۱۹ نفر از عزیزان ما که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند از دانشجویان دارای معلولیت شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی یا دانشجویانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی در حوزه اجتماعی قرار دارند نیز شامل این کمک هزینه شده‌اند.
قبادی دانا تصریح کرد: در ترم گذشته نیز در آذرماه سال ۹۸ این مبلغ برای این افراد روی کارت بانکی‌شان شارژ شد در ترم جاری نیز امروز هشتم تیرماه این مبلغ روی کارت بانکی افراد شارژ شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار