دهه کرامت فرصت ترویج فرهنگ رضوی است

لرستان (پانا)- امام جمعه پلدختر گفت دهه کرامت فرصت تبیین سیره ائمه اطهار (ع)، ترویج فرهنگ رضوی و پویایی فعالیت‌های فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۰۹۳۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دهه کرامت فرصت ترویج فرهنگ رضوی است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم دهه کرامت افزود: این ایام به ویژه در شرایط سخت تهاجم فرهنگی دشمن، فرصت مناسبی برای پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان در جامعه اسلامی با فرهنگ قرآنی است.

وی عنوان کرد: در دهه کرامت در شرایط سخت اقتصادی و آسیب های ویروس کرونا باید با پیروی از سیره اهل بیت (ع) با حفظ کرامت انسانی به فقرا و آسیب دیدگان رسیدگی کرد.

امام جمعه پلدختر ترویج فرهنگ رضوی را از ضروریات جامعه دانست و گفت: این دهه فرصتی برای تقویت پیوند نسل ها با بصیرت دینی و بهره گیری از سیره رفتاری ، علمی و عملی معصومین (ع) به ویژه حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: برگزاری جشن های ویژه دهه کرامت در شهرستان باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت افراد در برابر کرونا باشد.

وی یادآور شد: در این دهه می توان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ دینی و مذهبی از ظرفیت های فضای مجازی نهایت استفاده را کرد و نشاط معنوی را به جامعه تزریق کرد.

امام جمعه پلدختر گفت: به مناسبت دهه کرامت، جشن میلاد امام رضا (ع) شامگاه پنجشنبه ۱۲ تیرماه با اقامه نماز مغرب و عشا به صورت جماعت در دبیرستان دخترانه زینبیه پلدختر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار