مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با پانا:

مدارس متناسب با مقتضیات منطقه ای بازگشایی می شوند

قزوین (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد مدارس متناسب با مقتضیات منطقه ای و شهرستانی بازگشایی می شوند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس متناسب با مقتضیات منطقه ای بازگشایی می شوند

عبدالرسول عمادی در گفتگو با پانا، با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس در 15 شهریورماه، گفت: با توجه به مخاطراتی که ویروس کرونا برای جامعه، دانش آموزان و معلمان فراهم آورده، فرآیند نظام تعلیم و تربیت به صورت حضوری و مجازی پیش بینی شده است و مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا می توان برای بازگشایی مدارس برنامه ریزی کرد.

وی افزود: ظرفیت های خوبی در حوزه فضای مجازی ایجاد شده است و همکاران ما در تمام کشور توانمندی خود را برای تولید محتوا در این بستر گذاشته اند و امیدواریم تا 15 شهریورماه نیز مدارس بازگشایی شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدارس متناسب با مقتضیات منطقه ای و شهرستانی بازگشایی می شوند، اظهار کرد: ما در بازگشایی مدارس به مناطق سفید، شرایط هشدار و قرمز توجه می کنیم و مدیران متناسب با مقتضیات منطقه ای و شهرستانی اقدام به بازگشایی مدارس می کنند و ممکن است در یک استان، تصمیمات متفاوتی در خصوص مناطق مختلف گرفته شود.

عمادی، ایجاد شبکه شاد را یک کار بزرگ در نظام تعلیم و تربیت توصیف کرد و گفت: شبکه شاد یک اقدامی متناسب با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، چرا که این سند بر لزوم تشکیل فضاهای متنوع یادگیری تأکید کرده و فضای مجازی یکی از آن فضاهای مناسب است که با ایجاد شبکه شاد دانش آموزان توانستند از این بستر متفاوت استفاده کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش از جذب اعتبارات ملی برای اردوگاه شهید رجایی خبر داد و اظهار کرد: قرار بر این شده تا یک برنامه جامع برای توسعه اردوگاه شهید رجایی تدوین و بر اساس این برنامه فازهای اجرایی آن عملیاتی شود که به نظر می رسد بحث بررسی معارضان در خصوص زمین اردوگاه در اولویت برنامه ها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار