کشف بیش از ۵۶ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی از کشف بیش از ۵۶ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۵۶ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی

به گزارش سایت پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر افزود: با توجه به تداوم بیشتر شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبارها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می شود.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با در نظر گرفتن نقاط آلوده و با جمع آوری اطلاعات و نیز انجام گشت زنی های هدفمند، افراد سودجو و اخلال گران نظام توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالاها را شناسایی می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا درباره میزان کشفیات طی یک هفته گذشته، گفت: ماموران در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۵۶ هزار و ۲۰۰ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۱۰هزار و ۹۰۰ عدد انواع ماسک، ۴۵ هزار و ۳۰۰ عدد انواع دستکش و یک هزار و ۸۳۸ لیتر مواد ضدعفونی کننده کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل شد، افزود:در این رابطه ۳۲ واحد صنفی پلمپ و ۴ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم خواست در صورت اطلاع احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار