مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مأموریت اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان است

زنجان (پانا) - برای رسیدن به مأموریت اصلی امداد یعنی توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات بایستی تحول در امداد ایجاد کنیم.

کد مطلب: ۱۰۹۱۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مأموریت اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان است

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه این هفته شورای مدیران با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: برای رسیدن به مأموریت اصلی امداد که توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات در بین خانواده‌های تحت حمایت است،نیازمند تحول هستیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند:" امام انسانی تحول‌خواه و تحول‌آفرین بود."گفت: ما نیز در کمیته امداد بر اساس اندیشه‌های بلند حضرت امام برای رسیدن به مأموریت اصلی امداد باید به سمت تحول، بهره‌وری ،کارایی و اثربخشی و تغییر حرکت کنیم. تحولی که بهبود در نظام اداری ،اعتقادی ،دانشی معلمی را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد، امیدآفرینی در جامعه به‌ویژه در بین جامعه هدف این نهاد مقدس را در شرایط فعلی اقتصادی مهم دانست و افزود : باید به مناطق محروم و روستایی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و با استفاده از تحول‌آفرینی و بهبود وضعیت معیشتی مددجویان، این مناطق را با ایجاد و توسعه اشتغال به مناطق اقتصادی تبدیل کنیم.

صفری تصریح کرد:یکی از کارکردهای کمیته امداد توجه به مناطق محروم و روستایی است که عوامل و مولدهای فقر و مهاجرت را در مناطق محروم شناسایی و با برنامه‌های مداخله‌ای از جمله ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جهش تولید ضمن کمک به اقتصاد خانواده‌ها از مهاجرت‌های بی‌رویه جلوگیری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در پایان به ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و افزود: ویروس کرونا تمام نشده و از بین نرفته، بلکه نیازمند مراقبت‌ها ازجمله رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در این روزها امری ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار