مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا لرستان: موظف شدن کارمندان ادارات لرستان به استفاده از ماسک در محل کار

خرم‌آباد(پانا)-- مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان تاکید کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای استان، موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا لرستان: موظف شدن کارمندان ادارات لرستان به استفاده از ماسک در محل کار

احمد حسین فتایی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از مهمترین مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان، عنوان کرد: استفاده از ماسک در همه اماکن عمومی و مکان‌های پرتردد ضروری بوده و می‌تواند تا ۹۵ درصد از ابتلاء به ویروس کرونا جلوگیری کند.

در این جلسه تاکید شد که هم استانی‌های عزیز ضمن رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در معابر و اماکن عمومی، از ارتباط نزدیک با افراد کهنسال و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای پرهیز نمایند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان، گفت: همچنین تاکید شده که کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای استان، موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند و از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک به دستگاه‌های اجرایی استان جداً جلوگیری به عمل آید.

فتایی، تصریح کرد: همچنین تاکید شده که روحانیت، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان و شخصیت‌های علمی، اجتماعی و سیاسی استان نسبت به ترویج اصول بهداشتی و تشویق مردم به رعایت فاصله‌های اجتماعی و استفاده از ماسک اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار