مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

ادامه فعالیت شبکه شاد در تابستان و استمرارآموزش دانش آموزان

اسلامشهر (پانا) - جلسه فصلی مدیران واحدهای آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه در سالن فجر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ادامه فعالیت شبکه شاد در تابستان و استمرارآموزش دانش آموزان

در این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی ضمن گرامی داشت سالگرد ارتحال شادروان دکتر محمدرضا حافظی بزرگ مرد خیر اندیش و موسس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و تقدیر از تمامی همکاران فرهنگی به جهت تلاش های شبانه روزی تدریس همکاران در فضای مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس اظهار کرد: تابستان امسال متفاوت تر از سال قبل است و مدیران گرامی باید برنامه ریزی متناسب و مبتنی بر پذیرش این شرایط را اتخاذ کنند.

او در ادامه افزود: آخرین تعریف سواد این است که با آموخته های کسب شده تغییری در زندگی ایجاد کنیم و اگر با دانشی که داریم تغییری در زندگی ایجاد کنیم و با توجه به تغییرات جهانی در کوتاه ترین زمان ممکن، خودمان را با تغییرات همراه ساخته و بتوانیم از دانشمان، مسائلی که پیرامون ما اتفاق می افتد را مدیریت کنیم می توان گفت سواد اتفاق افتاده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، بر برنامه ریزی مبتنی بر پذیرش این شرایط و وجود یک میهمان ناخوانده به نام کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: تاریخ بشری چنین شرایطی را تا به حال به خود ندیده و کشورهایی که مدعی مدیریت جهان را داشتند از یک موجود و ویروس مرموز عاجز هستند و با تفکرات و عملکرد دیروز نمی توان با تغییرات امروز روبرو شد و آن را مدیریت کرد.

بنار ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس و حضور در مدرسه با حداکثر توان و نیرو جهت ثبت نام بی دغدغه اولیا و دانش آموزان در مدارس تصریح کرد: نوع نگاه به اولیا و شیوه اطلاع رسانی و شفافیت با مردم باید تغییر یابد و ثبت نام میان پایه بدون حضور اولیا در مدارس انجام شود.

این مقام مسئول از عدم تعطیلی برنامه شاد در تابستان و آموزش دانش آموزان از این طریق خبر داد و گفت: با توجه به امنیت موجود در برنامه شاد، از این پس تمام فعالیت های اداره و مدارس در این برنامه صورت می گیرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار