سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا خبر داد:

کشف ۴ میلیارد ریال آرد یارانه‌ای در پایتخت

تهران (پانا) - سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۸۰ هزار کیلو آرد یارانه ای در جنوب غرب شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۴ میلیارد ریال آرد یارانه‌ای در پایتخت

به گزارش مهر،علی علیشاهی گفت: با دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی آرد یارانه‌ای در انباری در محدوده خیابان مرتضی گرد، مأموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ضمن هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران به محل اعلامی اعزام شدند.

وی توضیح داد: محل انباری در منطقه تجاری و کارگاهی واقع شده بود و مأموران در بدو ورود با یک دستگاه کامیونت در حال تخلیه آرد و یک دستگاه وانت نیسان دیگر نیز که حامل مقادیری آرد و منتظر تخلیه بار بود مواجه شدند.

علیشاهی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، مشخص شد راننده نیسان مالک آردها و انباری است، افزود: راننده کامیونت اظهار داشت، آردها را از یک باب نانوایی در عبدل آباد در قبال دریافت کرایه بارگیری کرده‌ام.

وی تصریح کرد: در بازرسی از داخل انبار، ۲ هزار کیسه ۴۰ کیلویی آرد یارانه‌ای در مجموع ۸۰ هزار کیلو آرد کشف شده است.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه مالک انباری ادعا می‌کرد، آردها را از نانوایی‌هایی که مازاد داشتند خریده است و قصد داشته با خارج کردن از شبکه توزیع به کبابی‌ها و نانوایی‌های آزاد بفروشد، گفت: هر دو خودرو توقیف و آردهای کشف شده تحویل سازمان غله استان تهران شد.

سرهنگ علیشاهی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی آردهای مکشوفه را ۴ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند و هر دو متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار