معاون آموزش متوسطه استان زنجان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش:

استان زنجان پیشرو در زمینه تولید محتواهای آموزشی در ایام شیوع کرونا

زنجان (پانا) - دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان در سال جدید به صورت ویدئو کنفرانس با حضور آیت ا... خاتمی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، حقیقی استاندار زنجان، رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و سایر اعضا شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
استان زنجان پیشرو در زمینه تولید محتواهای آموزشی در ایام شیوع کرونا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی در این جلسه با ارائه گزارش مختصر در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان، اظهار کرد: اجرای طرح‌های کیفیت بخشی به آموزش، به ویژه برای دانش‌آموزان مناطق محروم با وجود شیوع ویروس کرونا ادامه داشته است و در این مدت۸۱ عنوان درس با اولویت پایه دوازدهم و پایه‌های نهایی تدوین و به صورت آنلاین ارائه شد.

بهرامی با اشاره به ارائه آزمون‌های استاندارد برای بهره‌مندی دانش‌آموزان در کلیه پایه های متوسطه نظری، بیان کرد: این آموزش‌ها با رویکرد آماده‌سازی دانش‌آموزان انجام می‌شود.

این مقام مسئول از تدوین بسته آموزش مجازی با محوریت کنکور برای تمامی دروس و در سطح تمام مدارس متوسطه استان خبر داد و اضافه کرد: این بسته ها گامی در جهت کیفیت بخشی آموزشی در ایام شیوع بیماری کرونا بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان زنجان در زمینه تولید محتواهای آموزشی در ایام کرونا از استان های پیشرو بود و به عنوان اولین استان در سطح کشور توانستیم با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان ۵۳ فیلم آموزشی برای دروس فنی و حرفه ای و کاردانش تدوین و پخش شود که دانش آموزان از محتواهای تولیدی رضایت خوبی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار