مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان خبر داد:

عدم رعایت الگوی مصرف باعث بروز مشکلاتی در تأمین آب روستاها شده است

زنجان (پانا)- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان که برای بررسی وضعیت آبرسانی روستاهای منطقه زنجانرود به این بخش سفر کرده بود گفت با توجه به عدم رعایت مصرف بهینه آب از سوی برخی روستائیان، مصرف آب در این مناطق به سه برابر بیشتر از الگوی مصرف رسیده است.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
عدم رعایت الگوی مصرف باعث بروز مشکلاتی در تأمین آب روستاها شده است

به گزارش اداره آب و فاضلاب شهرستان زنجان، داوود رستم خانی اظهار کرد: عدم رعایت الگوی مصرف و استفاده از آب شرب برای آبیاری درختان و احشام در برخی روستاهای استان زنجان، باعث بروز مشکلاتی در زمینه تامین آب شرب پایدار برای این روستاها شده است.

وی افزود: مشکل تامین آب پایدار به ویژه در فصل تابستان به دلیل مصارف غیر شرب، علت اصلی بروز این مشکلات است که می توان با رعایت الگوی مصرف، از آن پیشگیری کرد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان زنجان در بازدید از روستای قره بوته نیز اعلام کرد: تمامی شکستگی های شبکه توزیع آب در این روستا مرتفع شده و یک دستگاه آب شیرین کن نیز برای این روستا اختصاص یافت.

رستم خانی در جلسه با آبداران منطقه زنجانرود نیز ضمن تاکید بر سرکشی مداوم بر تاسیسات، نگهداری مناسب از این تاسیسات و رفع به موقع شکستگی ها خاطرنشان کرد: روستائیان در صورت وقوع هر گونه شکستگی، افت فشار و یا قطعی آب با شماره تلفن 122 مرکز پیام شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار