رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

جلسه هم اندیشی مدیران متوسطه اول منطقه شبانکاره برگزار شد

بوشهر(پانا)_جلسه هم اندیشی مدیران متوسطه اول امتحانات پایانی (پایه نهم) با حضور رئیس آموزش وپرورش شبانکاره ، معاون آموزش و کارشناس امتحانات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی مدیران متوسطه اول منطقه شبانکاره برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، رئیس آموزش و پرورش ضمن قدردانی و تشکر از فعالیت های آموزشی مدیران و معلمان در فضای مجازی و برنامه دانش آموزی (شاد) بیان کرد: امتحانات پایه نهم داری حساسیت بالایی است زیرا هدایت تحصیلی دانش آموزان حاصل نتایج این آزمون ها است.

هوشنگ عباسی گفت: نحوه برگزاری آزمون های حضوری دانش آموزان در شورای مدرسه تصمیم گیری می شود و طبق صورت جلسه شورای مدرسه، مدیران می توانند آزمون ها را برگزار کنند.

وی همچنین اظهار کرد: اگر مدیر آموزشگاهی نیاز به تغییرات در برگزاری امتحان پیدا کرد، باید این را به کارشناس امتحانات در منطقه اطلاع دهد و از معلم بخواهد تا سئوالات آزمون را تغییر دهد.

این مقام مسئول درباره رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر تاکید کرد: سلامت دانش آموزان برای ما بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل همه مدیران، ناظران آزمون و دانش آموزان با استفاده از دستکش و ماسک و حفط فاصله اجتماعی درجلسه امتحان حاضر شوند.

در ادامه عباسی یادآور شد: لزوم بسته بودن در آموزشگاه 15دقیقه قبل از آزمون، شماره گذاری صندلی برای هر دانش آموز، فاصله یک متر و هشتاد سانتی متر مابین صندلی ها و عدم تجمع و دیگر نکات بهداشتی لازم و ضروری است.

همچنین معاون آموزشی آموزش و پرورش گفت: ما باید فرهنگ آزمون های آنلاین و استفاده بیشتر از فضای مجازی در جهت پیشبرد فعالیت های آموزشی را برای دانش آموزان و معلمان جا بیاندازیم تا به وقت نیاز دچار آسیب و مشکل نشویم.

محمد بحرینی فرد اشاره کرد: سامانه همگام می تواند در این راه کمک و بستر مناسبی برای ایجاد ارتباط مابین معلم و دانش آموزان ایجاد کند و آزمون ها را به این طریق طراحی و برگزار کرد.

در ادامه مدیران بیشتر نکات و سئوالاتی درباره چگونگی برگزاری امتحانات مطرح کردند که توسط معاون آموزشی راهنمایی های لازم به آنها ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار